  • 1. Data: 2010-05-30 20:07:46
    Temat: ile liczyć na geodetę?
    Od: temp <r...@x...pl>

    - działka do podzielenia poprzecznie + droga ~konieczna do wyznaczenia w
    tej z przodu
    - przygotowania typu wyznaczanie granic, placu,..
    - jakieś prace końcowe, wrysowania elementów infrastruktury

    Czyli od podziału do zamieszkania ile razy średnio trzeba się spotkać i
    ile to może z grubsza kosztować (~standard 10ar,gmina podmiejska, nie
    DC)? - chcę się zorientować ile na start kasy szykować (3 5 7 tyś?)

  • 2. Data: 2010-05-30 20:14:38
    Temat: Re: ile liczyć na geodetę?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "temp" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    -
    >DC)? - chcę się zorientować ile na start kasy szykować (3 5 7 tyś?)

    Zadzwoń do kilku lokalnych geodetów i sie zorientuj.
    "Co kraj to obyczaj"

    Kris

  • 3. Data: 2010-05-30 20:23:03
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

[...]

    A co z mapą do celów projektowych ? IMHO "luzem" zapłaciłbyś ok.

    1500zł - podział i wydzielenie drogi
    1000zł - mapa
    500zł - wytyczenie
    1000zł - inwentaryzacja.