  • 1. Data: 2010-05-30 17:48:45
    Temat: czapa na słupek ogrodzeniowy
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Zaczynam murowac ogrodzenie, słupki z klinkieru na 1,5 cegły i zastanawiam
    się jak mozna je zakończyć. Ponieważ nie podobaja nam sie typowe daszki
    czterospadowe, czy jest mozliwośc zakończenia słupka na prosto,
    wykorzystując np. cegłe pełną?

  • 2. Data: 2010-06-01 11:38:32
    Temat: Re: czapa na słupek ogrodzeniowy
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > się jak mozna je zakończyć. Ponieważ nie podobaja nam sie typowe daszki
    > czterospadowe, czy jest mozliwośc zakończenia słupka na prosto,

    Mi zostały dwie palety klienkierki
    a, ze ciezko juz jest to wykorzystałem je jako daszki :)
    od spodu podcięte, aby woda kapała
    ale czy na słupek to się nada hmm moze za masywne być
    murek jest masywny to w miarę jakoś wygląda
    http://www.baborow.com/dzialka/dom31052010.jpg