  • Data: 2017-11-13 11:49:40
    Temat: ile max tynku na nadprożach?
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    sytuacja następująca:
    4 okna koło siebie
    Na dwóch nadproża majstrom wyszły wyżej niż w pozostałych
    okna są wprawione równo by był poziom

    Teraz jest tak, że na 2 oknach mam 1cm pianki od góry a na pozostałych 2 mam 4cm
    pianki..

    Oczywiście chciałbym by nadproża po otynkowaniu były na równym poziomie :-)

    Jak wiec najlepiej zniwelować różnice?

    1) tynkiem (z agregatu dolina nidy zeta) - na dwóch nadprożach byłoby 2cm tynku ale
    na pozostałych dwóch byłoby tynku z 5-6cm.... czy to nie za dużo?

    2) na nadproża co są za wysoko przykleić plastry ytonga by zrównać wysokości
    nadproży??? Czym to najlepiej przykleić - zaprawa cieńkowarstwowa byłaby OK???
    Plastry mogę sobie uciąć na konkretny wymiar.

    Pozdrawiam
    uciu