  • 1. Data: 2015-08-14 00:32:58
    Temat: impregnat do drewna akrylowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy taki impregnat Dragon jest coś wart?

    http://tinyurl.com/ojxbbc4

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2015-08-14 09:03:33
    Temat: Re: impregnat do drewna akrylowy
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam

    > Czy taki impregnat Dragon jest coś wart?
    Nie,żebym cos mial do firmy,ale nam uczulenie na Dragona.Na Vidarona zresztą też.
    W jednym wypadku jakość za najniższą cenę ,w drugim-za najwyższą.
    Jaka? no nie wiem...
    Nie potrafię jednak wskazać firmy,do której mam zaufanie.
    Pozdro dolniak

  • 3. Data: 2015-08-15 00:29:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dolniak pisze tak:

> [...]
    > drugim-za najwyższą. Jaka? no nie wiem...
    > Nie potrafię jednak wskazać firmy,do której mam zaufanie.

    Pytam bo jak kiedyś kupiłem rozpuszczalnik nitro Dragona to on chyba
    nawet przy rozpuszczalniku nie stał.

    Pomazałem tym Dragonem deski wczoraj i dziś ze 5 razy. Wygląda jak krem
    czekoladowy albo kakałko. Szybko schnie. Śmierdzi śledziami. Ręce
    umyłem wodą, zmywa się. Pędzel też się umył. Ciekawe czy pierwszy
    deszcze go nie spłucze. Robiłem to bez maski. Jeszcze żyje.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2015-08-16 21:57:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-15 o 00:29, PiteR pisze:
> [...]
    > umyłem wodą, zmywa się. Pędzel też się umył. Ciekawe czy pierwszy
    > deszcze go nie spłucze. Robiłem to bez maski. Jeszcze żyje.
    Ja pamiętam Dragon z dawnych czasów, gdzie sprzedawali dobrej jakości
    benzynę ekstrakcyjną i kilka innych produktów.
    Impregnat akrylowy wydaje mi się niezły, ale nie zawiera żadnych
    dodatków przeciw szkodnikom, grzybom itp. Działa stricte jako powłoka
    chroniąca przez wilgocią i UV i nic więcej. Ja bym osobiście wolał jakiś
    zajzajer niszczący grzyby i szkodniki.
    Jacek