  • 1. Data: 2015-08-10 20:23:56
    Temat: Oprawy halogenowe do łazienki
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, dlaczego do łazienki powinno się
    stosować oprawy halogenowe (sufitowe) o klasie wodoodporności IP44?

    Przecież nawet zwykły kinkiet nad lustrem ma, że tak powiem, wszystkie
    bebechy na wierzchu i para się tam spokojnie może skroplić. Gniazdo
    hermetyczne też zakłada się z reguły jedynie nad umywalką, za pralką już
    jest z reguły zwykłe. To dlaczego akurat halogeny?

    No, jeszcze nad kabiną prysznicową bym zrozumiał, bo tam rzeczywiście
    może być mocno wilgotno, ale w suficie nad środkiem łazienki?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2015-08-10 21:06:38
    Temat: Re: Oprawy halogenowe do łazienki
    Od: masti <g...@t...hell>

    wolim wrote:

> [...]
    >
    > No, jeszcze nad kabiną prysznicową bym zrozumiał, bo tam rzeczywiście
    > może być mocno wilgotno, ale w suficie nad środkiem łazienki?

    wbrew pozorom w łazience, np. po przysznicu, może być duża wilgotność i
    szansa na skraplanie się wody duża

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?