  • 1. Data: 2015-08-06 08:55:42
    Temat: Jak sie pozbyc chwastów - kostka brukowa
    Od: mirko <m...@n...eu>

    Pomiedzy kostką brukową rosną mi jakieś chwasty? Jak się tego pozbyć ?
    Czym najlepiej spryskać? Brałem karcherem to wyrywało, ale po jakims
    czasie znowu wyrastaja.

  • 2. Data: 2015-08-06 09:02:12
    Temat: Re: Jak sie pozbyc chwastów - kostka brukowa
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 08:55:47 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
    > Pomiedzy kostką brukową rosną mi jakieś chwasty? Jak się tego pozbyć ?
    > Czym najlepiej spryskać? Brałem karcherem to wyrywało, ale po jakims
    > czasie znowu wyrastaja.

    Roundup.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-08-06 09:17:33
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Pomiedzy kostką brukową rosną mi jakieś chwasty? Jak się tego pozbyć ?
    > Czym najlepiej spryskać? Brałem karcherem to wyrywało, ale po jakims
    Widziałem jak na miejskim placu wypalali palnikiem gazowym- takim jak się do klejenia
    papy używa.
    Ja nie testowałem.
    Ja u siebie co roku wiosna myjką fugi dobrze wypłucze, wymiotam stary piach miotłą i
    sypie świeży piasek z plaży. Na tym prawie nic nie chce rosnąć-może dlatego że pewnie
    jakaś sól tam jest. Tyle że nie każdy ma pod nosem plażę;)

  • 4. Data: 2015-08-06 09:24:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:17:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Widziałem jak na miejskim placu wypalali palnikiem gazowym- takim jak się do
    klejenia papy używa.

    Wyjarasz liscie, a korzen zostanie nieruszony i chwast odrosnie szybko :)
    Roundup wyjara korzen i przynajmniej *ten* chwast juz nie odrosnie. Ale pewnie
    wyrosnie nowy, jak to chwast :-)

    Najlepiej to wymienic fuge na jakas twardo-elastyczna, zadne tam piaski :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-08-06 09:31:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:24:11 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Najlepiej to wymienic fuge na jakas twardo-elastyczna, zadne tam piaski :-)
    > pozdr.
    Co kto tam ma lokalnie;) U Was sporo jest tych odpadów z kopalni czy
    elektrociepłowni. Zapomniałem nazwę ale twarde to jak skała ja się uleży. I na tym
    nic raczej nie urosnie

  • 6. Data: 2015-08-06 09:46:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 09:31:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Co kto tam ma lokalnie;) U Was sporo jest tych odpadów z kopalni czy
    elektrociepłowni. Zapomniałem nazwę ale twarde to jak skała ja się uleży. I na tym
    nic raczej nie urosnie

    Nie nie, myslalem o samej fudze tego typu:

    http://allegro.pl/fuga-do-bruku-vdw-800-wiadro-25kg-
    naturalny-bezowy-i5545341985.html

    Tylko drogie to jak cholera :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-08-06 11:53:46
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2015-08-06 09:02, Adam Sz. pisze:
    Randap jest cholernie drogi
    ale jest już podróba Agro, czy Argo- coś tam.
    Żona kupiła i jest rewelacyjne - pali chwasty jak trzeba i tanie

  • 8. Data: 2015-08-06 12:19:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 11:53:54 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:
    > W dniu 2015-08-06 09:02, Adam Sz. pisze:
    > Randap jest cholernie drogi
    > ale jest już podróba Agro, czy Argo- coś tam.
    > Żona kupiła i jest rewelacyjne - pali chwasty jak trzeba i tanie

    Drogi? 30 pln za litr, z czego zrobisz jakies 40-50l cieczy uzytkowej, co
    wystarczy do utylizacji zielska na kilku hektarach :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-08-06 12:32:45
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-08-06 o 11:53, Crimi pisze:
    > W dniu 2015-08-06 09:02, Adam Sz. pisze:
    > Randap jest cholernie drogi
    > ale jest już podróba Agro, czy Argo- coś tam.
    > Żona kupiła i jest rewelacyjne - pali chwasty jak trzeba i tanie

    Zależy co to znaczy "drogie" i na jaki areał. Jak ktoś ma 200 metrów
    kostki, to kupi litr Roundupu za 30 zł i styknie mu na 3 lata. Tego się
    używa punktowo. Czy to jest drogo? Ewentualnie można zrobić słabszą
    dawkę i opryskać prewencyjnie dwa razy do roku.

    Oczywiście, jest cała masa zamienników, choćby Huragan, Tajfun. Na
    litrze kilka złotych mniej. Znajomy rolnik twierdzi, że jakościowo
    gorszy. Ja się nie znam, bo u mnie schodzi tego okazjonalnie kilka setek
    w roku. On zużywa tego kilkadziesiąt litrów na sezon.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2015-08-06 13:01:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 12:32:51 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Zależy co to znaczy "drogie" i na jaki areał. Jak ktoś ma 200 metrów
    > kostki, to kupi litr Roundupu za 30 zł i styknie mu na 3 lata. Tego się

    Kolega pewnie kupil Roundup ten w opakowaniu 250ml juz w rozcienczeniu - one
    kosztuja w marketach po 20-30 pln, czyli ze 100-200 x drozej niz zwykly
    koncentrat roundupu 360 w litrowej butli :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.