  • 1. Data: 2015-08-05 18:50:53
    Temat: Ogród zimowy - kontener czy rekodzielo?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Przyszla mi na razie luźna mysl o zrobieniu sobie czegoś w stylu ogrodu
    zimowego mającego słuzyć jako:

    a) zadaszenie przy wyjściu na ogródek
    b) zamknietej przestrzeni przeszklonej pełniącej rolę "ogrodu zimowego"
    i basenu na zimę w celu denerwowania sąsiadów ;)
    c) konstrukcji pozwalającej na zrobienie czegoś w rodzaju tarasu dla
    piętra +1 czyli syfit konteneru pełni rolę podłogi tarasu. na piętrze są
    okna, ale można przerobić na wyjścia balkonowe.
    d) estetyka 0%, funkcjonalnośc 100%

    Coś takiego orientacyjnie:

    http://www.rolco.com.pl/zdjecia/patio_cover/patio_4l
    .jpg
    http://www.almontsystem.pl/pics_media/ogrod-zimowy-4
    1.jpg

    I teraz: Będąc nad morzem (naszym ;) przyuważyłem że kupuje się
    kontener, wycina sciany boczne i zostaje sam szkielet pełniący rolę
    szkieletu budy na plaży/deptaku. Policzyłem, że taki kontener 10' w
    cenie kolo 5tyś to ciekawa opcja: postawić na podstawkach z betonu,
    mozna wprawić szyby, zadaszenie gotowe, w sam raz pasuje rozmiarami,
    stabilny. Czyli: ogołocić go ze ścianek bocznych, wsadzić szyby, zrobić
    podłogę i tyle.

    Pytania:
    a) dlaczego nie?
    b) ktoś to robi / zrobił ?
    c) a może ktoś to robi seryjnie?

    Plan B to normalny z drewna. Ale nie przypuszczam żeby cena była
    konkurencyjna.

  • 2. Data: 2015-08-05 19:31:26
    Temat: Re: Ogród zimowy - kontener czy rekodzielo?
    Od: w...@g...com

    > Przyszla mi na razie luźna mysl o zrobieniu sobie czegoś w stylu ogrodu
    > zimowego

    Mi też się marzy ogród zimowy. Popatrz na najpopularniejszy serwis aukcyjny, naprawdę
    spory wybór - będziesz mógł zorientować się co do konstrukcji, cen, etc.
    W moim przypadku najchętniej widziałbym ogród demontowalny, do znaczy
    wiosna-jesień-zima - zabudowany taras jako ogród zimowy, lato - zdemontowany
    totalnie. Ale to spore koszta.

    pzdr
    Bogdan