  • 1. Data: 2015-08-06 07:12:18
    Temat: Zaprawa betonowa odporna na wysoką temperaturę
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Siemka.

    Dalszy ciąg moich zmagań z grillowędzarnią murowaną.

    Z czego wylać blat, który będzie potem służył za palenisko do grilla,
    żeby spełniał dwa warunki - ładnie wyglądał, czyli dał się ładnie
    wygładzić i nie pękał pod wpływem temperatury? Czy zwykłe zaprawy
    betonowe nie będą pękać od temperatury?

    Za strop posłużyły mi zbrojone podmurówki ogrodzeniowe. Ułożyłem to na
    cegłach, ale teraz jeszcze chcę wylać na to około 1,5 cm warstwy
    "wykończeniowej".

    Względnie rozważam jeszcze opcję wyłożenia paleniska szamotem.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2015-08-06 07:48:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 07:12:25 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    > "wykończeniowej".
    >
    > Względnie rozważam jeszcze opcję wyłożenia paleniska szamotem.

    http://www.ceglaszamotowa.pl/
    http://www.leroymerlin.pl/materialy-budowlane/zapraw
    y-i-tynki/zaprawy-murarskie/zaprawa-szamotowa-knap,p
    152992,l358.html

  • 3. Data: 2015-08-06 07:50:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 sierpnia 2015 07:12:25 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Z czego wylać blat, który będzie potem służył za palenisko do grilla,
    > żeby spełniał dwa warunki - ładnie wyglądał, czyli dał się ładnie

    A nie lepiej zespawac se stalowe korytko wysokie na ~5cm i uzywac go jako
    palenisko? Wsuwane tak jak ruszt, tylko gdzies nizej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-08-06 21:19:09
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    > "wykończeniowej".
    >
    > Względnie rozważam jeszcze opcję wyłożenia paleniska szamotem.

    Odporny na wysoka temperature jest beton z cementu glinowego.