    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: izolacja zejścia do piwnicy
    Date: Wed, 15 Jan 2020 21:24:20 +0100

    Czołem grupo!

    Jest sobie zejście do piwnicy w starej chałupie na kamiennych
    fundamentach. Same schody ktoś wylał z betonu, wyglądają na suche,
    chociaż wylane są bezpośrednio na gruncie, bez żadnej izolacji. Ściany
    po bokach obrzucone są tylko byle jak jakąś zaprawą. Miejscami,
    najbardziej na dole przy samych schodach zaprawę odparzyło i widać
    wyraźnie, że kamienie są mokre.

    Jak to zaizolować? Jest pomysł żeby uzupełnić brakującą zaprawę, potem
    wysmarować jakimś lepikiem, przykleić cienki styropian, siatke i
    objechać klejem do równości. Betonowe schody też wysmarować lepikiem
    albo szkłem wodnym, na nich będą stawiane/wylane drugie - te obecne są
    strasznie krzywe i można się łatwo wyłożyć.

    Ale jakoś tak nie mam przekonania do skuteczności powyższych metod, co
    myślicie?

    Jakub Rakus