  • 1. Data: 2009-04-24 13:57:00
    Temat: jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Chcemy z teściem sami kłaść płytki. Do tej pory teść kładł płytki normalnie
    i potem listwy wykańczające w rogach. Teraz podobno robi sie bez listw tylko
    z docieciem płytek tak aby zeszły sie w rogu na styk. Czym to sie robi? Do
    cięcia płytek mamy sprzet ale pod kątem nie wiem jak to zrobic?

  • 2. Data: 2009-04-24 14:44:06
    Temat: Re: jak docinać płytki pod kątem 45stopni w rogach
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 15:57:00 +0200, Rafał napisał(a):

> [...]
    > z docieciem płytek tak aby zeszły sie w rogu na styk. Czym to sie robi? Do
    > cięcia płytek mamy sprzet ale pod kątem nie wiem jak to zrobic?

    Się szlifuje. Trzeba mieć szlifierkę stołową, chyba że ktoś jest taki
    sprytny w palcach, że kątówką poradzi ;o)

    T.

  • 3. Data: 2009-04-24 15:41:24
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 24 Apr 2009 15:57:00 +0200, Rafał napisał(a):
    >

    > Się szlifuje. Trzeba mieć szlifierkę stołową, chyba że ktoś jest taki
    > sprytny w palcach, że kątówką poradzi ;o)

    A jednak zdarzają się tacy. Ja właśnie miałem takiego kafelkarza, co kątówką
    szlifował i wyszło mu naprawdę dobrze (a zrobił 11 metrów narożnika razy
    dwie krawędzie). Nie chciał innego narzędzia.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 4. Data: 2009-04-24 19:34:38
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    > tylko z docieciem płytek tak aby zeszły sie w rogu na styk. Czym to sie
    > robi? Do cięcia płytek mamy sprzet ale pod kątem nie wiem jak to zrobic?

    Ja szlifowałem ręczną szlifierką kątową z tarczą do kamienia (jakaś zwykła z
    casto - zielony kolor chyba miała) - szło idealnie ale trzeba uważać.
    Najlepiej popróbować na kilku płytkach.

    uciu

  • 5. Data: 2009-04-24 20:05:54
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > A jednak zdarzają się tacy. Ja właśnie miałem takiego kafelkarza, co
    > kątówką szlifował i wyszło mu naprawdę dobrze (a zrobił 11 metrów
    > narożnika razy dwie krawędzie). Nie chciał innego narzędzia.

    moj rowniez a mial chyba 16 mb do oszlifowania :)
    pytalem jak mu to idzie a on mowi ze jak sie ma wprawe to zaden problem.

    --
    pzdr
    piotrek