  • 1. Data: 2011-07-29 06:37:35
    Temat: jak naprawić dziury w tynku silikonowym
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    PO zrobieniu elewacji okazało sie że przewody do lamp sa w złych miejscach.
    Niby nic, delikatne nacięcia i schowałem. Teraz jakbym nie robił (
    paluszkiem, szpachelką) zawsze widac te kreski.
    Robiąc jak na początku paca, rysuje i wygładzam wczesniejszy tynk.
    Paluszkiem robie nierówno i tak mnie to wkurza. Czy jest jakis sposób na
    zrobienie ładnie tych łatek?

  • 2. Data: 2011-07-29 09:50:03
    Temat: Re: jak naprawić dziury w tynku silikonowym
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > Robiąc jak na początku paca, rysuje i wygładzam wczesniejszy tynk.
    > Paluszkiem robie nierówno i tak mnie to wkurza. Czy jest jakis sposób
    tak

    połozyć tynk na całym elemencie od nowa :)

    niestety ale przy tynkach strukturalnych nie ma praktycznei sensownej
    możliwości naprawy uszkodzeń.

  • 3. Data: 2011-07-29 11:23:23
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > tak
    >
    > połozyć tynk na całym elemencie od nowa :)

    Tez pewnie będe miał podobny problem, bo trochę kabli od kamer lampek i
    innych pierdolek wystaje, czyli nie pozostaje nic innego jak juz dobrac to
    wszystko.

    Pytanie jak do styropianu np 15cm przymocować kamerę?

    wymyslilem sobie, ze firmie ktora będzie ocieplała poproszę
    aby wmurowali na zaprawie w te miejsca beton komorkowy wycięty
    bo jak inaczej przyczepic małą kamerkę?

  • 4. Data: 2011-07-29 12:20:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wymyslilem sobie, ze firmie ktora będzie ocieplała poproszę
    > aby wmurowali na zaprawie w te miejsca beton komorkowy wycięty
    > bo jak inaczej przyczepic małą kamerkę?
    Kotwami metalowymi
    http://www.zamocowania.pl/kotwy_stalowe_cslr.php
    ew długimi kołkami plastykowymi szbkiego montazu
    http://www.oknomarket.pl/SKLEP/105-koek-montaowy.htm

  • 5. Data: 2011-07-30 10:48:44
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > tak
    >
    > połozyć tynk na całym elemencie od nowa :)
    >
    > niestety ale przy tynkach strukturalnych nie ma praktycznei sensownej
    > możliwości naprawy uszkodzeń.

    bylem na szkoleniu w BOLIXie i tam mielismy nakładanie masy tynkarskiej
    agregatem bez zacierania.... rysy dziury itp szło tak zrobic ze nikt
    postronny nie widział "zaprawki" ... jednak wszystko w Twoim przypadku
    bedzie zależało od tego jak długo masz juz tynk i czy znajdziesz ekipe która
    cos takiego robi ;) jak masz tynk juz kilka miesięcy to kolor moze juz
    troszkę sie różnić....

    najbezpieczniej tak jak Kolega napisał - cała ściana z uszkodzeniem jest
    dozrobienie od nowa.

    Pzdr.
    MarcinW.