    From: "DeSola" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak odczytac licznik gazu?
    Date: Mon, 25 Jan 2010 09:54:16 +0100

    Witam,

    od kilku dni mamy podlaczony gaz ziemny (przesiadka z butli 33kg z
    propanem) . Mam pytanie, jak interpretowac wskazania licznikow? Po pierwsze
    sa na nich dwa prostakaty - czerwony i czarny. Czy to jest tak, ze czerwony
    to litry a czarny to m3? W takim razie mnie interesuja m3, prawda? Nie
    wiecie moze, ile kosztuje jeden m3 gazu ziemnego ? (nie mialem jeszcze
    zadnej faktury). Kolejna kwestia, mamy 2 piece gazowe (beretta 2-funkcyjne)
    i zeby sie latwiej rozliczac za zuzycie gazu (dwie rodziny) zamontowalem
    podlicznik. Po 24 godzinach intensywnej pracy pieca zapietego pod ten
    podliczyk wskaznik wskazuje 173 na czerwono 0 w czarnych polach, czy to
    mozliwe, ze przez 24 godziny takiej pracy kotla nie pobral nawet 1m3 gazu?

    pozdrawiam
    Maciek