  • 1. Data: 2013-04-23 10:41:07
    Temat: jak układac kostkę na tarasie?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    chcę taras zrobić z takiego czegoś:
    http://allegro.pl/kostka-brukowa-6-rozne-kolory-cena
    -brutto-bialyst-i3162011334.html
    taras jest wylany z betonu, schodki również, teraz pytanie, jak się takie kostki
    (płytki) betonowe układa? czy układać (kleić) na świeży beton, czy luźno na podsypce
    z piasku? może klej do płytek? zostawiać fugi, czy na styk? szpary wypełnić piaskiem,
    czy zafugować zaprawą?
    proszę o opisy technologii do zastosowań amatorskich :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2013-04-23 15:06:42
    Temat: Re: jak układac kostkę na tarasie?
    Od: Zibi <z...@g...com>

    W dniu 2013-04-23 10:41, s_13 pisze:
> [...]
    czy zafugować zaprawą?
    > proszę o opisy technologii do zastosowań amatorskich :-)

    Mam zrobione schody wejsciowe, z podobnego materialu.
    Robione bez zadnego fundamentu, na podsypce piaskowej z cementem,
    zageszczone.
    Fugi wypelnione jakas zywica, nie znam nazwy,
    PO sezonie zimowym (pierwszy) trzyma bez zadnych problemow.
    zbyszek