    From: "tr" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak zmusic sasiada do koszenia ugoru
    Date: Wed, 16 Sep 2009 07:46:03 +0000 (UTC)

    jest tak

    mam dzialkę ogrodek domek wszystko pieknie ladnie, obok mnie dzialke kupil
    koles na podzial i odsprzedaz z kilka lat i zostawil w pizdu

    jego dzialka to juz las z chwastami i zielskiem po uszy , wszytsko sie
    wysiewa u mnie a ja latam z opryskiwaczem i moja zona wyrywa

    dzwonilem do gminy ale nikt mi nie moze pomoc, bo nie mam nawet adresu do
    kolesia zeby mu powiedziec kilka słów na CH...

    co mam zrobic aby zmusic go do wykoszenia tego metra czy dwoch od granicy
    dzialki, reszte co sobie robi jego sprawa jego wlasnosc?

    pozdrawiam
    rt