  • 51. Data: 2010-10-18 18:53:43
    Temat: Re: [SPAM] jak... zrobić jabłonkę :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 22:46:47 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

    > Mam japoński, faktycznie mogą sięgać metra, dopiero pod ciężarem owoców
    > rozginają się na boki..

    Znajomi przebywający stale za granicą właśnie mnie poprosili, abym
    skorzystała z ich pigwowców (skoro i tak mam klucze od domku i działki),
    więc bedę chyba coś robić. Pigwówka będzie jak nic :-)

  • 52. Data: 2010-10-18 18:57:24
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Znajomi przebywający stale za granicą właśnie mnie poprosili, abym
    > skorzystała z ich pigwowców (skoro i tak mam klucze od domku i działki),
    > więc bedę chyba coś robić. Pigwówka będzie jak nic :-)

    Warto zrobić ekstrakty, wyjdzie taniej jednorazowo. Później, w miarę
    potrzeby dodajesz wódkę i spirytus i masz doskonałą pigwówkę.

  • 53. Data: 2010-10-18 20:07:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 20:57:24 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Warto zrobić ekstrakty,

    Tzn? - cukrowe? czy jakie?

  • 54. Data: 2010-10-19 00:20:06
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Tzn? - cukrowe? czy jakie?

    Cukrowo - alkoholowe takie gęstsze nalewki, zaprawki do wódki.