  • 31. Data: 2016-01-11 23:56:33
    Temat: Re: jaka lampa LED
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ww" <w...@o...pl> wrote in message news:n70dg8$sll$1@dont-email.me...
    > I z tymi 3 żarówkami co zrobie ? Powiesze sobie na kablu ?

    wiesz, jak ktos malo kreatywny to sie bedzie cieszyl z byle czego
    jezeli zaplaci ile sie da i bedzie mu sie wydawalo ze ma super sprzet

    ja tylko o tym ze swiatlo o *znacznie* lepszych parametrach mozna miec
    za 1/5 tej ceny

    w zyciu by mi nie przyszlo do glowy wybierac oswietlenia wg tego
    jak wyglada obudowa zrodla - to swiatlo ma czemus sluzyc, przeciez
    nie bedziesz chodzil poogladac jaki to masz na suficie zajebisty
    plafon? ja bym sie raczej skoncentrowal na tym co z niego bedzie
    emitowane

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2016-01-12 00:33:38
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    > "ww" <w...@o...pl> wrote in message news:n70dg8$sll$1@dont-email.me...
    "...
> [...]
    > nie bedziesz chodzil poogladac jaki to masz na suficie zajebisty
    > plafon? ja bym sie raczej skoncentrowal na tym co z niego bedzie
    ..."

    Smutne byłoby życie, gdyby wszyscy myśleli jak Ty...
    JK

  • 33. Data: 2016-01-12 08:00:30
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 23:31, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > się znajdzie.
    > Taśma LED do naklejenia w plafonie ok. 3 x 1m - 100zł
    > Lub też można kupić gotowy wkład do plafonu w cenie do 50zł.
    > Zasilacz - 10-50zł
    > Sterownik Bluetooth lub WiFi + oprogramowanie pod Android i iOS -
    > 200-250zł. Na Allegro jest tego od cholery i jeszcze trochę.
    > Sterownik radiowy z pilotem to wydatek 100-150zł
    >
    > Ach.... zapomniałem, że ta bajerancka lampka ma jeszcze kawałek
    > plastikowej szybki ozdobnej.
    > W miejscowej firmie wytną mi dowolny kształt z dowolnymi wzorkami z
    > pleksi myślę, że nie drożej jak za 50zł.

    Dziękuje ale napisałem co myśle o robieniu lampy.

    Kupione, temat na razie zamknięty.

  • 34. Data: 2016-01-12 08:08:31
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 23:56, m4rkiz pisze:

    > wiesz, jak ktos malo kreatywny to sie bedzie cieszyl z byle czego
    > jezeli zaplaci ile sie da i bedzie mu sie wydawalo ze ma super sprzet

    O mnie się nie martw, z moją kreatywnością wszystko w porządku. Tylko na
    wszystko życia nie wystarczy.

    > ja tylko o tym ze swiatlo o *znacznie* lepszych parametrach mozna miec
    > za 1/5 tej ceny

    No, ja wiem, wszystko można mieć za 1/5 ceny. Gdybym w to jeszcze
    wierzył to bym z remontem tam gdzie 5 lat temu. Na szczęście zmądrzałem.

    Twoja sprawa.

  • 35. Data: 2016-01-12 08:52:01
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "JK" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Smutne byłoby życie, gdyby wszyscy myśleli jak Ty...

    oczywiscie, tym niemniej nie mowilismy tu o jakims salonie gdzie
    cri czy czestotliwosc przetwornicy moze miec drugorzedne znaczenie
    a estetyka moze byc ceniona nieco wyzej, a chodzilo o
    "coś w rodzaju warsztatu, który zdecydowanie musi być dobrze
    oświetlony."

    zadna z tych opraw mimo kosmicznych cen nie dorownuje emitowanym
    swiatlem np. trzem takim zaroweczkom
    http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=16761
    czy jakimkolwiek innym dobrym zarowkom ledowym w cenie do 200 pln

    owszem, one wsadzone np. do takiego plafonu
    http://allegro.pl/3-x-60w-e27-plafon-drewniany-40x40
    cm-kwadrat-wenge-i5453886209.html
    moze nie wygladaja tak fajnie jak plafon przytoczony w pierwszym
    poscie, ale kto w warsztacie siedzi i patrzy w swoje zrodla
    swiatla podziwiajac ich obudowy?

    pomijajac ze w zalozonym budzecie zostaje masa kasy na wybranie
    czegos co bedzie wygladalo ladnie ze zwyklymi e27

    lub pewnie mozna zamowic te zarowki na forum w postaci przetwornicy
    i pcb do przyklejenia na plaskim radiatorze i wsadzic to w dowolna
    obudowe

    nie twierdze ze wszyscy musza myslec tak jak ja, twierdze tylko
    ze podane plafony maja koszmarnie slaby stosunek mozliwosci do ceny

    --
    http://db.org.pl/