  • 1. Data: 2011-11-12 23:32:09
    Temat: jaka pompa do pompowania wody z piwnicy do domu na działce?
    Od: " pico" <p...@N...gazeta.pl>

    witam
    ponieważ na mojej działce jak to zwykle jesienią bywa wyłączyli wodę na zimę
    a w zasadzie jesień, to wpadłem na taki pomysł, żeby zamontować sobie w
    piwnicy dodatkowe ujęcie wody, tak aby była ono ciągniona do domu nie z
    zewnątrz z wodociągu działkowego, ale z beczki ustawionej w piwnicy i
    wypełnionej wodą. Woda ma służyć do rzeczy podstawowych, a więc wc i
    zmywanie garów. Mam pytanie - jaką pompę kupić żeby pompowała wodę z piwnicy
    do domku, 2 metry wyżej ALE zależy mi na takiej, która sama się załączy w
    momencie jak odkręce kran, albo jak zostanie zużyta woda w zbiorniku WC i
    będzie wołać o nową. Czy jest taka pompa, a może trzeba kupić jakąś pompę +
    jakieś dodatkowe urządzenia? Kupić pompę to nie problem, tylko kwestia jest
    taka, żeby ona cały czas nie pracowała, ale z rzadka, kiedy jest taka
    potrzeba i żeby wyczuła (nie wiem jak, na podstawie różnicy ciśnień, etc???)
    że jest właśnie jej kolej. A moze każda pompa to wie i załącza się sama
    tylko wtedy kiedy wyczuje że moze coś przepompować, stąd moje pytanie jest w
    ogóle zbędne???
    pozdrawiam
    pico