  • 1. Data: 2011-06-06 17:15:21
    Temat: jaki material pod myszkę
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    chciałbym pokryć jakims materiałem wysówkę w biurku pod myszkę
    przyklejałem kartkę a4 ale wolałbym pokryć całość
    w lecie ręka mi się poci i przykleja do mebla

    material biały bo dobrze odbijał się promień,
    ale jaki rodzaj materiału wybrać

  • 2. Data: 2011-06-06 18:17:53
    Temat: Re: jaki material pod myszkę
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > material biały bo dobrze odbijał się promień,
    > ale jaki rodzaj materiału wybrać
    To jest fastryga, jednym słowem g....
    Polecam podkładkę na lata SteelSeries qck
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-06-08 12:59:57
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-06-06 20:17, Krzysztof 45 pisze:
    > To jest fastryga, jednym słowem g....
    > Polecam podkładkę na lata SteelSeries qck

    Nie każdy gra w gry wyczynowo, skąd wiesz, ile pytający ma miejsca i czy
    ta podkładka w tamtym miejscy będzie za duża, czy zbyt mała? Poza tym,
    ta podkładka jest czarna, a pytający potrzebuje białej.

  • 4. Data: 2011-06-08 21:50:14
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BQB napisał(a):
    > Nie każdy gra w gry wyczynowo,
    Nie ma związku.
    > skąd wiesz, ile pytający ma miejsca i czy
    > ta podkładka w tamtym miejscy będzie za duża,
    Są różne rozmiary.
    > Poza tym,
    > ta podkładka jest czarna, a pytający potrzebuje białej.
    Kupi mysz laserową to mu będzie obojętny kolor, a nawet i zbędna
    podkładka.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-06-08 22:01:15
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Kupi mysz laserową to mu będzie obojętny kolor, a nawet i zbędna
    > podkładka.

    Laserowa też potrzebuje dobrej podkładki. Jeżdżąc po gołym blacie biurka w
    kilka miesiecy zniszczysz ślizgacze i blat.

  • 6. Data: 2011-06-08 22:32:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Nie ma związku.
    > Są różne rozmiary.
    > Kupi mysz laserową to mu będzie obojętny kolor, a nawet i zbędna

    na czarnym chodzi bardzo słabo
    czarny odbija mało światła

    w sumie że biały najlepiej to już dawno wiem
    jednak nie wiem jaki rodzaj materiału/tkaniny wybrać

    dość miarę cienki, nie rozciągający się,
    trochę sztywny, niegniotący się

    czy poprostu pojsc do sklepu z tkaninami i takie warunki podać