  • 1. Data: 2012-07-04 00:29:33
    Temat: k.... p..... już się zbliża, Już puka do twych drzwi.
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    W panu telewizorze jakiś złotousty specjalista od kasy stwierdził że symulacja
    wykazała że wpływy z podatku katastralnego gdyby był były by ponad trzy razy
    większe niż z obecnych podatków związanych z posiadaniem nieruchomości. Od
    pewnego czasu pan telewizor stosunkowo często informował że rząd ani myśli o
    wprowadzeniu takiego podatku. Coś mi się widzi ze jak ktoś ociągał się ze
    sprzedażą mieszkania albo domu. To już dobrej ceny nigdy nie dostanie.

  • 2. Data: 2012-07-04 12:46:50
    Temat: Re: k.... p..... już się zbliża, Już puka do twych drzwi.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jul 2012 22:29:33 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

> [...]
    > symulacja wykazała że wpływy z podatku katastralnego gdyby był były by
    > ponad trzy razy większe niż z obecnych podatków związanych z

    albo 10 razy. Wszystko zależy od stawki. A na razie to tylko gadanie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-07-04 12:49:30
    Od: masti <g...@t...hell>

  • 4. Data: 2012-07-04 13:53:31
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia pięknego Tue, 03 Jul 2012 22:29:33 +0000 osobnik zwany kogutek
    > wystukał:

    > albo 10 razy. Wszystko zaleĹźy od stawki. A na razie to tylko gadanie

    Symulacja była dla stawki 1%. Masz rację ze to tylko gadanie. Jak gadają żeby
    złoto kupować to ono akurat na górce jest, to samo z akcjami. Jak gadają że
    nie wprowadzą to według mnie prace żeby wprowadzić idą pełną parą. Mówili
    trochę o założeniach. Wychodzi że całkowicie wypaczyli pierwotny projekt. Ten
    rząd nie wprowadzi. Ale po wyborach nowy zrobi to w pierwszej kolejności.
    Powiedzą że poprzedni tak źle rządził że nie chcą ale muszą. Inaczej Grecja z
    Argentyną to mały pikuś przy tym co się będzie działo jak nie wprowadzą. Inna
    sprawa że gminy, zwłaszcza te co miały u siebie Euro, są wypompowane z kasy i
    bardzo zadłużone. Muszą jakoś uzupełnić kasę. Mogą to zrobić podwyższając
    opłaty różne. Ale to za mało. Poza tym woda z wodociągu nie może kosztować
    tyle ile w butelkach. Z podwyższaniem podatków jakie są nie wyskoczą bo to
    mało medialne. Ale likwidacja jednego i wprowadzenie na to miejsce lepszego,
    sprawiedliwszego itd bo tak powiedzą, to inna para kaloszy. Rząd stwierdzi że
    gminy wymusiły bo nie chciał a gminy że to wynalazek rządu i nie mają wyjścia
    tylko muszą ściągać. Winnego nie znajdziesz bo wszyscy wykonywali rozkazy.
    Inna sprawa że taki podatek będzie sprawiedliwy społecznie. Bardzo dużo ludzi
    wzbogaciło się kosztem innych wykupując mieszkania za ułamek wartości. To
    wypada żeby w pewnym momencie podzielili się zyskiem z innymi.