  • 1. Data: 2009-10-19 20:51:32
    Temat: kabel wchodzacy przez dach a zaciekanie
    Od: "tadzik" <j...@o...eu>

    Witam,
    musze poprawic plik kabli antenowych, wchodzacych przez dach na strych
    (sączy się po nich woda w czasie deszczu).
    Podobno robi się z nich jak to niektórzy nazywają pętle, czyli jakies takie
    wygięcie w kształcie litery "U".

    Czy moglby mi ktos dokladnie to opisac lub wskazać jakis rysunek/schemat,
    jak to powinno byc prawidłowo wykonane?
    Z gory bardzo dziekuje.

  • 2. Data: 2009-10-19 20:57:30
    Temat: Re: kabel wchodzacy przez dach a zaciekanie
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "tadzik" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygięcie w kształcie litery "U".
    >
    > Czy moglby mi ktos dokladnie to opisac lub wskazać jakis rysunek/schemat,

    kabel (czarny) zaginasz w litere U tuz przed wejsciem w dach (niebieski),
    zeby woda (czerwona) na zalamaniu spadla na dach, a nie do dziury ;-)

  • 3. Data: 2009-10-19 20:58:14
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Collet" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tadzik" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > kabel (czarny) zaginasz w litere U tuz przed wejsciem w dach (niebieski),
    > zeby woda (czerwona) na zalamaniu spadla na dach, a nie do dziury ;-)

    [URL=http://img23.imageshack.us/i/kabels.jpg/][IMG]h
    ttp://img23.imageshack.us/img23/3705/kabels.jpg[/IMG
    ][/URL]
    zapomnialem rysunek :D

  • 4. Data: 2009-10-20 05:15:43
    Od: "tadzik" <j...@o...eu>

    > [URL=http://img23.imageshack.us/i/kabels.jpg/][IMG]h
    ttp://img23.imageshack.us/img23/3705/kabels.jpg[/IMG
    ][/URL]
    > zapomnialem rysunek :D

    czyli ten czerwony nie jest wlasciwym kablem, tylko dodanym na potrzeby
    odprowadzenia wody?
    Dobrze rozumiem? To znaczy konczy sie na dachu luzem, nie wchodzi do
    multiswitcha?

  • 5. Data: 2009-10-20 05:35:28
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

> [...]
    > odprowadzenia wody?
    > Dobrze rozumiem? To znaczy konczy sie na dachu luzem, nie wchodzi do

    to czerwone to woda splywajaca po kablu i na zalamaniu spada sobie na dach

  • 6. Data: 2009-10-20 05:36:14
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

  • 7. Data: 2009-10-20 05:36:35
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Ręce i nogi opadają.
    Mniej kopać po internecie!
    Mniej zawracać d... na Grupie!
    Więcej myśleć!
    Jacek

  • 8. Data: 2009-10-20 09:55:31
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > kabel (czarny) zaginasz w litere U tuz przed wejsciem w dach (niebieski),
    > zeby woda (czerwona) na zalamaniu spadla na dach, a nie do dziury ;-)
    Dodatkowo korzystnie jest wiercić otwór z zewnątrz do środka skosem do góry
    lub ze środka na zewnątrz skosem w dół. Wtedy jest pewność, że woda do góry
    nie popłynie.

    PC