    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kanalizacja po 17-tu latach
    Date: Sat, 5 May 2012 09:23:53 +0200

    mialem okazje wczoraj remontowac kanalizacje w budynku użytkowanym od 17
    lat. Kanalizacja typowa pcv, średnica 110.

    Niestety kanalizacja kiblowa miejscami zabita w 2/3 przekroju i to w postaci
    twardego kamienia - zaden węzyk do czyszczenia tego nie ma prawa ruszyć.
    Moze jakas chemia?

    O ile w tym budynku mam do kanalizacji pełny dostęp bo wszystko mam od
    strony piwnicy dostępne to z niepokojem myslę o swojej budowie - przecież
    tam całość bedzie zabetonowana. Co prawda rure zbiorczą zrobiłem 160, ale
    dolotówki typowe 110.

    Przewiduję wobec tego ze podłóg jeszcze nie ma zainstalować rewizje na
    każdym kiblowym podejsciu. Moze raz na rok czy dwa należy nawet bez objawów
    zadnych i tak wężykiem poczyścic? Bo zrobic remont tej instalacji bez
    zrujnowania pół domu sie nie da...

    b.