  • 1. Data: 2010-07-23 09:24:55
    Temat: kiedy można wchodzić na płyta wylaną z chudziaka?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, mam pytanie jak w temacie. Wykonawca zakłada, że już na drugi
    dzień po wylaniu ekipa będzie chodzić po wylewce z chudziaka. Trochę
    mnie to niepokoi.. nie będzie ten beton jeszcze zbyt miękki?

    wylana będzie warstwa około 10cm.

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-07-23 09:55:25
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik shaman napisał:
> [...]
    > dzień po wylaniu ekipa będzie chodzić po wylewce z chudziaka. Trochę
    > mnie to niepokoi.. nie będzie ten beton jeszcze zbyt miękki?

    Spokojnie będą mogli chodzić.

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2010-07-23 10:14:34
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    rrr pisze:

    > Spokojnie będą mogli chodzić.

    Nie ma obaw. o ile nie planują stawiania niczego ciężkiego, to bez problemu.
    U mnie chudziak stał chyba z miesiąc, ale potem ustawiliśmy na nim chyba
    ze dwadzieścia palet maksów :-). Na drugi dzień to by na pewno nie
    przeszło. Sami ludzie mogą bez problemu po nim łazić i wytrzyma.

    pozdr.
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-07-23 11:45:15
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-07-23 12:14, robercik-us pisze:

> [...]
    > ze dwadzieścia palet maksów :-). Na drugi dzień to by na pewno nie
    > przeszło. Sami ludzie mogą bez problemu po nim łazić i wytrzyma.

    dzięki za odpowiedzi :) już jestem spokojniejszy :)

    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2010-07-23 14:15:19
    Od: "adi" <a...@g...com>

    można już na drugi dzień stawiać co się chce, ja na garaz 25 m^2 na drugi
    dzień po wylaniu ustawiłem około 20 ton bloczków betonowych i nawet ryska
    się nie pojawiła