  • 1. Data: 2012-11-03 09:24:13
    Temat: kiedy zabezpieczac drzewka na zime
    Od: "t" <w...@w...pl>

    Witam

    posadziłem drzewka owocowe i chciałbym je zabezpeczyć przed ewentualnymi
    mrozami w zimie
    chcę je obsypać ziemią - kopczyki i gałęzie w miare możliwości obłożyć agro
    włukniną

    moje pytanie jest kiedy to zrobić, bo rozumiem że zbyt wcześnie to też nie
    dobrze

    (drzewka to orzechy włoski i laskowy wiśnie czereśnie kabłonie grusze
    sliwy)
    część wymarzła mi zeszłej zimy i nowo pozadzone chcę dobrze zabezpieczyć

    t.

  • 2. Data: 2012-11-03 10:42:21
    Temat: Re: kiedy zabezpieczac drzewka na zime
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    W dniu sobota, 3 listopada 2012 09:34:23 UTC+1 użytkownik t napisał:
> [...]
    >
    > sliwy)
    >
    > część wymarzła mi zeszłej zimy i nowo pozadzone chcę dobrze zabezpieczyć

    Nadchodząca zima będzie według naszych prognoz łagodna z temperaturami powyżej normy,
    niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim dziesięcioleciu.
    http://www.twojapogoda.pl/polska/slaskie/pawlowice/s
    ezonowa

    Pozdaswiam synoptycznie
    skryba

  • 3. Data: 2012-11-03 17:34:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2012 02:42:21 -0700 (PDT), skrybaogrodowy napisał(a):

> [...]
    normy, niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim dziesięcioleciu.

    Szkoda, kuligi szlag...
    (by XL)

  • 4. Data: 2012-11-03 23:14:37
    Od: "Randy" <p...@g...com>

    Użytkownik "skrybaogrodowy" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    Nadchodząca zima będzie według naszych prognoz łagodna z temperaturami
    powyżej normy, niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim

    Ale czy zające o tym wiedzą?
    Randy (moon)

  • 5. Data: 2012-11-05 15:58:50
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    W dniu sobota, 3 listopada 2012 23:14:28 UTC+1 użytkownik Randy napisał:

    > Nadchodząca zima będzie według naszych prognoz łagodna z temperaturami
    >
    > powyżej normy, niewykluczone, że jedna z najcieplejszych w ostatnim

> [...]

    Nie wiedzą, ale jeśli znajdą dość jadła w swoich włościach, to na Twoich drzewkom
    kory nie obeżrą.

    Pozdrawiam ogrodzeniowo
    skryba