  • 1. Data: 2010-09-20 07:52:09
    Temat: koza
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Kto poleci niedrogą kozę do doraźnego ogrzewania piwnicy o kubaturze 130m3?
    Te z Allegro za 300 zł są coś warte? A może szukać np na złomie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-09-20 09:39:38
    Temat: Re: koza
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Kto poleci niedrogą kozę do doraźnego ogrzewania piwnicy o kubaturze
    > 130m3? Te z Allegro za 300 zł są coś warte? A może szukać np na złomie?

    Jeśli możesz wydać ok.600zł to polecam szczelne piecyki z wkładem
    szamotowym. Można palić drewnem (a tego po budowie sporo) i węglem. Dzięki
    precyzyjnej regulacji dopływającego powietrza są dość ekonomiczne. U mnie
    zeszłej zimy ogrzewał parter domu ( ok. 100m2), teraz już też palę drewnem z
    szalunków, stemplami itp.

    --
    pzdr
    qaz

  • 3. Data: 2010-09-20 10:54:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 09:52:09 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Kto poleci niedrogą kozę do doraźnego ogrzewania piwnicy o kubaturze 130m3?
    > Te z Allegro za 300 zł są coś warte? A może szukać np na złomie?

    Jaka moc? Widziałem niedawno w sklepie taką za 200zł z szamotem w środku...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2010-09-20 11:18:31
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 20 Wrz, 09:52, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Kto poleci niedrogą kozę do doraźnego ogrzewania piwnicy o kubaturze 130m3?
    > Te z Allegro za 300 zł są coś warte? A może szukać np na złomie?

    300zł za kozę to świat i ludzie i full wypas. Te stalowe z cegłami
    szamotowymi kosztują połowę tego, a są naprawdę dobre, mam (z
    allegro), polecam.

    J.

  • 5. Data: 2010-09-20 11:49:04
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Kubatura piwnicy to jedno, wazna jest jej glebokosc a scislej roznica poziomow
    wlotu powietrza i tej kozy. Jesli masz piwnice cala zakopana w ziemi i wejscie
    do niej jest po schodkach w dol a komin nie za wysoki to moze nie byc "cugu".
    Pzdr.
    Tornad

  • 6. Data: 2010-09-20 12:32:00
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wejscie
    > do niej jest po schodkach w dol a komin nie za wysoki to moze nie byc

    Cug jest wytwarzany w kominie i nie ma znaczenia głębokość piwnicy, a
    wysokość i kształt komina oraz samo istnienie nawiewu.

  • 7. Data: 2010-09-20 16:43:17
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > Cug jest wytwarzany w kominie i nie ma znaczenia głębokość piwnicy, a
    > wysokość i kształt komina oraz samo istnienie nawiewu.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Nie bylbym tego taki pewien. Na ale jak wiesz lepiej to sie nie wtracam.
    Prosze tylko o to, jak czasem dym z kozy pojdzie Ci tym istniejacym "nawiewem"
    na salony zamiast do komina, abys mnie nie wyzywal, ze wykrakalem.
    Pzdr.
    Tornad

  • 8. Data: 2010-09-20 19:21:24
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > "nawiewem"
    > na salony zamiast do komina, abys mnie nie wyzywal, ze wykrakalem.

    Kiedyś był tam piec CO, więc jestem optymistą. :-)