  • Data: 2019-09-12 15:23:06
    Temat: kratka w garażu
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Garaż 2 stanowiskowy (ale w praktyce będzie tam stało 1 auto...czasem)
    W bryle budynku, na płycie fundamentowej
    W podłodze ogrzewanie podłogowe (na wszelki wypadek ) - nie było na razie używane.

    Potrzebuję poprawić w nim wentylację
    Pod sufitem mam kratkę fi150 podłączoną z grzybkiem na dachu
    Po drugiej stronie, przy bramie wykułem dziurę na rurę 125 - czy to nie za mało?
    Norma mówi, że wlot powinien mieć 0,04 m2 czyli rura f150-180..
    Mogę rozkuć dziurę i dać większą rura/kratkę ?

    Od środka planuje anemostat - by można było przykręcić jakby piździło ?

    Pozdrawiam
    uciu