    From: bulba008 <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: kredyt na budowe domu a wklad wlasny
    Date: Fri, 02 Apr 2010 20:40:16 +0200

    Powiedzmy w skorcie, ze jest tak:
    - dom 170 m2 to wychodzi w banku ok 360000 minimalny kredyt
    - wklad wlasny to dzialka ok 150000

    Teraz przez to, ze moja zasadnicza pensja i zony jest stosunkowo niska,
    ale jest tez kilka dodatkowych kwot, ktore przychodza na konto pod
    roznymi nazwami, zdolnosc kredytowa jest za niska dla tej kwoty 360000.

    Czy wplacajac na konto np 50000, zwieksze swoja zdolnosc kredytowa i
    zalozmy, ze tak bedzie, jak dlugo bede musial te pieniadze trzymac
    zablokowane na koncie: - do konca budowy?, do konca kredytu?

    Chcialem te pieniadze wplacic do momentu uzyskania kredytu a potem je
    wyplacic szybko zpowrotem na gielde.

    Czy mozliwe jest takie dzialanie?

    Druga opcja to wykasowanie schodow na poddasze/pietro co zmniejszy pow
    uzytko ok 40m2. Tylko nie wiem czy bank na to pojdzie, zostaly by np
    okna. Reszte dziure, schody, instalacje moge dociagnac po oficjalnym
    zakonczeniu budowy.

    Czy lepiej moze tak. Poprawienie projektu to kilkaset zl.

    Prosze o rade.