  • 1. Data: 2013-07-29 14:45:40
    Temat: lutowanie miedzi - łączniki gwintowane
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Czy można lutować rurkę do takiej łączówki już skręconej pakułami do części
    instalacji?

    Mocno ułatwiłoby to montaż.

  • 2. Data: 2013-07-29 15:43:32
    Temat: Re: lutowanie miedzi - łączniki gwintowane
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-29 14:45, Krzysztof Garus pisze:
    > Czy można lutować rurkę do takiej łączówki już skręconej pakułami do części
    instalacji?

    > Mocno ułatwiłoby to montaż.

    IMO to zależy od złączki, użytego palnika, umiejętności lutującego i
    paru jeszcze czynników.
    Jak zdołasz odpowiednio szybko nagrzać, żeby nie spalić pakułów i
    równocześnie zapewnić stopienie i właściwe rozlanie cyny to nie widze
    przeszkód.
    Jacek

  • 3. Data: 2013-07-29 15:43:50
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:962d794f-b0ec-4f85-9234-383e65a8d4c2@googlegrou
    ps.com...

    > Czy można lutować rurkę do takiej łączówki już skręconej pakułami do
    > części instalacji?

    Nie.

  • 4. Data: 2013-07-29 16:43:11
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 15:43:50 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    >
    > wiadomości news:962d794f-b0ec-4f85-9234-383e65a8d4c2@googlegrou
    ps.com...

    > Nie.

    Bo?

  • 5. Data: 2013-07-29 17:22:15
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Bo?

    Jajco.

  • 6. Data: 2013-07-29 17:59:41
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Użytkownik* <k...@g...com> typed:

    > Bo?

    Ty kogutek, faktycznie nie masz wszystkich w domu - strasznie Ci współczuje
    ;->

  • 7. Data: 2013-07-29 23:15:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 17:22:15 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Jajco.

    Czyli można.

  • 8. Data: 2013-07-29 23:23:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 14:45:40 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
    > Czy można lutować rurkę do takiej łączówki już skręconej pakułami do części
    instalacji?
    > Mocno ułatwiłoby to montaż.

    Lutowalem, a robilem to pierwszy raz (ogolnie lutowanie miedzi). Poszlo,
    nic sie nie spalilo (pakuly trudno wypalic), trzy lata minelo, nic nie cieknie,
    wiec - da sie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-07-30 00:33:23
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 23:23:24 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > nic sie nie spalilo (pakuly trudno wypalic), trzy lata minelo, nic nie cieknie,

    Wystarczy na żelazku popatrzeć na jakiej pozycji termostatu prasuje się len. Konopie
    są bardzo podobne. Ale po co popatrzeć jak można się tutaj rznąć eksperta. Oczywiście
    jak dać głupiego do biura to atrament wypije. Dać głupiemu palnik to przy lutowaniu
    miedzi będzie chciał rurę rozpuścić. I tak jest nieźle bo palniki na butan wymyślili.
    Jak by były tylko acetylenowe to by były pytania" co źle robię ze mi się w rurze
    dziury robią jak lutuję. I użytkownik by się mógł wykazać pisząc ze to chińskie rury.

  • 10. Data: 2013-07-30 09:20:44
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 15:43:50 UTC+2 użytkownik
    > uzytkownik

    > Czyli można.

    Oczywiście, że można i tak rąbią wszystkie kogutki.