  • 1. Data: 2009-04-27 21:46:51
    Temat: malowanie- pęknięcia
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Witam,
    Na suficie- na złączeniach belek stropowych pojawiły się pęknięcia. Podobne
    występują też w kilku miejscach na ścianach. Zrobiło się toto z rok po
    malowaniu. Ponieważ niedługo chcemy malować (jest malowane emulsją, i to
    dosyć drogą)- co należy zrobić, aby te pęknięcia nie wyszły? Słyszałem, że
    można najpierw pomalować gipsem a potem jakąś specjalną farbą, która daje
    elastyczną "błonkę". Macie jakieś konkretne sposoby?

    Chiron

  • 2. Data: 2009-04-28 12:32:23
    Temat: Re: malowanie- pęknięcia
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    te pęknięcia nie wyszły? Słyszałem, że
    > można najpierw pomalować gipsem a potem jakąś specjalną farbą, która daje
    > elastyczną "błonkę". Macie jakieś konkretne sposoby?
    >
    > Chiron

    Tak jest konkretny sposób. Na pęknięcie nakłada się cieniutką, specjalną do
    pokrywania pęknięć taśmę z włókna szklanego, zwanego też fiberglass i
    Glassfiber w zależności opd preferencji językowych.
    Do kupienia w marketach.
    Na to szlichta gipsu i święty spokój...
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-04-30 18:19:11
    Od: VX <v...@g...com>

    W dniu 2009-04-28 14:32, Jackare pisze:

> [...]
    > do pokrywania pęknięć taśmę z włókna szklanego, zwanego też fiberglass i
    > Glassfiber w zależności opd preferencji językowych.

    i tak pęknie :) Drewno zawsze pracuje w zależności od wilgotności.
    Czasowo można użyć masy do spoinowania typu knaufa uniflott, zawiera
    włókna i nie trzeba stosować taśmy.

    Tomasz