  • 1. Data: 2009-04-27 05:48:25
    Temat: odkurzacze ssssssamochodowe ...
    Od: "mirror" <l...@o...pl>

    czy sa jakies odkurzacze akumulatorowe, ktore maja duza sile ciagu ?
    chodzi mi o cos takiego, co nie wzbija tabunow kurzu i cos tam jednak
    zbiera z wiekszych paprochow oraz piachu ...

  • 2. Data: 2009-04-27 05:50:22
    Temat: Re: odkurzacze ssssssamochodowe ...
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mirror" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy sa jakies odkurzacze akumulatorowe, ktore maja duza sile ciagu ?
    > chodzi mi o cos takiego, co nie wzbija tabunow kurzu i cos tam jednak
    > zbiera z wiekszych paprochow oraz piachu ...

    Kup sobie Hylę - nie jest akumulatorowa, ale podobnie jak Rainbow jest
    prawdziwym odkurzaczem wodnym i ma zestaw piorący - do dywanów i tapicerki w
    tym i samochodowej.

  • 3. Data: 2009-04-27 05:53:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Kup sobie Hylę - nie jest akumulatorowa, ale podobnie jak Rainbow jest
    > prawdziwym odkurzaczem wodnym i ma zestaw piorący - do dywanów i tapicerki

    Ma oczywiście szczotki - trzepaczki, więc przed praniem można usunąć z
    dywanów (i tapicerki) nawbijane włosy, kurz i piach.

  • 4. Data: 2009-04-27 06:59:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > chodzi mi o cos takiego, co nie wzbija tabunow kurzu i cos tam jednak
    > zbiera z wiekszych paprochow oraz piachu ...

    Nie ma.

  • 5. Data: 2009-04-28 08:46:02
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Panslavista wrote:

    > Kup sobie Hylę - nie jest akumulatorowa, ale podobnie jak Rainbow jest
    > prawdziwym odkurzaczem wodnym i ma zestaw piorący - do dywanów i
    > tapicerki w tym i samochodowej.

    i działa podłączona do gniazda zapalniczki?

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-28 14:38:13
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i działa podłączona do gniazda zapalniczki?

    Wiesz- zależy od mocy. Nawet do 300 W dostaniesz tzw inwerter- czyli
    urządzenie podłączane do gniazda zapalniczki- dające na wyjściu takie
    napięcie, jak w gniazdku - 230V~

    Chiron

  • 7. Data: 2009-04-28 14:54:49
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > Wiesz- zależy od mocy. Nawet do 300 W dostaniesz tzw inwerter- czyli
    > urządzenie podłączane do gniazda zapalniczki- dające na wyjściu takie

    Hyla ma 800W mocy przy 230V napiecia, więc trzeba albo sieci albo są tanie
    agregaty 1200kVA na Allegro. Ale obsłuzy w pełni mieszkanie czy dom i
    samochody też...

  • 8. Data: 2009-04-28 22:45:23
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Panslavista wrote:

    > Hyla ma 800W mocy przy 230V napiecia, więc trzeba albo sieci albo są
    > tanie agregaty 1200kVA na Allegro. Ale obsłuzy w pełni mieszkanie czy
    > dom i samochody też...

    to wskaż mi jeszcze te tanie agregaty 1200kVA

    (i nagle się okaże że 2 zł na stacji wydane na odkurzacz pozwoli mi odkurzać
    samochód przez 5-10 lat albo i dłużej...)

    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-04-29 00:24:18
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > to wskaż mi jeszcze te tanie agregaty 1200kVA
    >
    > (i nagle się okaże że 2 zł na stacji wydane na odkurzacz pozwoli mi
    odkurzać
    > samochód przez 5-10 lat albo i dłużej...)

    http://www.allegro.pl/item623066340_agregat_pradotwo
    rczy_falon_tech_1200w_12v_fv.html

    Może ładować akumulatory. Przepraszam za kVA - powinn o być VA bez kilo...

    Sprawa stacji z odkurzaczem - quod libet - cena agregatu 370 zł czyli 1/10
    ceny Hyli (nie znam jej obecnej ceny), ale masz w domu czysto, bez pyłków,
    roztoczy itd. Jesteś niezależny z zasilaniem w terenie, agregat malutki,
    mieści się w bagażniku, ale akumulator podładuje, zasili inne urządzenia np.
    pompę na działce, komputer czy telewizor, od biedy ugotuje wodę lub zupę 1kW
    to moc praktycznie osiągalna więc w tych granicach można korzystać...

  • 10. Data: 2009-04-29 08:56:26
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > zasili inne urządzenia np. pompę na działce, komputer czy telewizor,
    > od biedy ugotuje wodę lub zupę 1kW to moc praktycznie osiągalna więc

    to kVA to już pominąłem...
    więc mamy teraz chałaś rzędu 70dB żeby sobie odkurzyć samochód...
    wydane 370 zł, jeszcze pamiętać o czyszczeniu silnika, świecach, innych
    pierdołach...

    a 370 zł to 185 odkurzeń samochodu na stacji
    średnio raz w miesiącu odkurzam mój - i wystarcza mi na to właśnie 2 zł
    (razem z bagażnikiem)
    daje to 15 lat odkurzania
    (i pomijam cene samego odkurzacza)

    to nie ma sensu... po to wymyślono odkurzacze na stacjach
    są dużo mocniejsze niż jakiekolwiek odkurzacze domowe i biurowe (ostatnio
    odkurzałem samochód odkurzaczem biurowym - 5x szybciej idzie odkurzaczem na
    stacji)

    aaa... ten "malutki" agregat waży 15kg - już widzę jak moja żona "wrzuca" go
    do auta ;]

    --
    pozdrawiam