  • 1. Data: 2009-04-25 13:22:22
    Temat: mozaika w plastrach - trudno się klei?
    Od: "P" <p...@g...pl>

    Witam
    Czy samodzielny montaż (klejenie) mozaiki (glazura), sprzedawanej w
    plastrach ok 30x30cm naklejnych na siateczkę jest skomplikowany?

  • 2. Data: 2009-04-25 19:29:36
    Temat: Re: mozaika w plastrach - trudno się klei?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P wrote:
    > Witam
    > Czy samodzielny montaż (klejenie) mozaiki (glazura), sprzedawanej w
    > plastrach ok 30x30cm naklejnych na siateczkę jest skomplikowany?

    nie wiem...

    będę wiedział za jakieś kilka dni :)

    trzeba mieć idelanie przygotowane podłoże tak aby dawać cieniutko kleju,
    podejżewam ze inaczej będzie horror w kropki. ja ma zamiar przygotować
    podłoże z kleju a potem kleić płytki na cieniutkiej warstwie nakłądanej
    powierzchniowo (nie grzebieniem))

  • 3. Data: 2009-04-26 06:20:58
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > podejżewam ze inaczej będzie horror w kropki. ja ma zamiar przygotować
    > podłoże z kleju a potem kleić płytki na cieniutkiej warstwie nakłądanej

    Dokładnie. Jak dasz za grubo kleju, to mozaika spłynie. Można się
    wspomagać taśmą malarską i przyklejać mozaikę do wyżej położonych
    stabilnych partii (o ile występują).

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 4. Data: 2009-04-27 06:06:51
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > Dokładnie. Jak dasz za grubo kleju, to mozaika spłynie.

    Jakiego kleju nalezy używać? Standardowego do glazury?

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-04-27 18:44:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P. wrote:

    > Jakiego kleju nalezy używać? Standardowego do glazury?

    biurowego :P

  • 6. Data: 2009-04-27 21:53:03
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy samodzielny montaż (klejenie) mozaiki (glazura), sprzedawanej w
    > plastrach ok 30x30cm naklejnych na siateczkę jest skomplikowany?

    Wiesz- parę tygodni temu fachowiec mi to montował. O ile duże płytki szły mu
    ładnie i sprawnie- na tych "wymiękł". Ale był ambitny- i ponieważ mu się nie
    udawało położyć plastra, żeby było równo- dłubał się kilka dni kładąc po
    kilka- a nawet po jednej płytce mozaiki.

    Chiron

  • 7. Data: 2009-04-27 21:57:05
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego kleju nalezy używać? Standardowego do glazury?

    Klej taki, jaki do płytek- uzywałem elastycznego kleju "Mapei". Zakupiłem w
    Castoramie. Przed Atlasem zostałem kilkakrotnie ostrzeżony:-(

    Chiron