  • 1. Data: 2009-04-24 19:52:34
    Temat: Rachunek za energię elektryczną
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Niech mnie ktoś oświeci bo mnie coś trafi. Właśnie odebrałem książeczkę
    opłat za prąd i w szczegółowym rozliczeniu za zużycie energii pojawiło
    się kilka nowych pozycji i teraz oprócz opłaty za energię elektryczną,
    płacę jeszcze opłatę przejściową, opłatę za skład jakościowy, opłatę
    zmienną sieciową, opłatę stałą za przesył, opłata abonamentowa
    dystrybucji. Co 6 m-cy dochodzi coś nowego, większość pozycji to wiadomo
    ale co to kuźwa jest ta opłata przejściowa. Jest już za późno aby do
    nich zadzwonić czyli do PGE Łódzki Zakład Energetyczny.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2009-04-25 08:11:45
    Temat: Re: Rachunek za energię elektryczną
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale co to kuźwa jest ta opłata przejściowa. Jest już za późno aby do
    > nich zadzwonić czyli do PGE Łódzki Zakład Energetyczny.

    I tak liczy sie tylko suma koncowa. Sprawdz czy u inego dostawcy nie byloby
    taniej. Z tego co piszesz wyglada, ze byc moze w ten sposob obchodza taryfy.

  • 3. Data: 2009-04-27 17:39:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    Olo pisze:
    > ale co to kuźwa jest ta opłata przejściowa.

    Stronę też zamykają? AFAIR jest to opłata za zużycie większe niż jakieś
    mikroskopijne minimum.

    --
    Pete