  • 1. Data: 2014-06-19 21:01:24
    Temat: mocowanie wykładziny PCV
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Po ciężkiej (nie spodziewałem się, że tak będzie ciężko) walce,
    oderwałem od podłogi starą wykładzinę dywanową. No masakra.

    I teraz chcę położyć PCV (takie grubsze - 2mm - 2.5mm).
    Po oderwaniu starej wykładziny na podłożu są pozostałości kleju ( tu
    zdjęcie http://www.tinypic.pl/9h78wub3ng5d )

    Taka "pralka" o wysokości może z 0.5 , może mniej. Tego już nie będę
    zrywał - nie mam czym. Poza tym - pomieszczenie jest wynajmowane - nie
    będę tam robił remontu do fundamentów...

    Położę na tym bezpośrednio wykładzinę PCV - zastanawiam się tylko, jak
    ją przymocować, żeby mi się nie fałdowała, czy coś.
    Taśma dwustronna chyba się nie sprawdzi ? Miałem tak przyklejone PCV na
    podłodze z kafelkami - i tam było OK, ale tutaj to mi się nie widzi.

    Nie chcę tego kleić "na maxa", po całej powierzchni. Na wykładzinie będą
    stały głównie biurka, ruch ludzki mały - czyli niezbyt ciężkie warunki.
    No ale jakoś przykleić byłoby dobrze - może jakieś "pasy" czy coś takiego.

    Ale czym ? Jak sądzicie ?

  • 2. Data: 2014-06-19 21:02:34
    Temat: Re: mocowanie wykładziny PCV
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ale czym ? Jak sądzicie ?

    Aha - to będzie jeden kawałek o szerokości 4m i długości 8m.

  • 3. Data: 2014-06-20 19:50:58
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    sundayman wrote:

    > Aha - to będzie jeden kawałek o szerokości 4m i długości 8m.

    klej polimerowy, litrem powinieneś to oblecieć

  • 4. Data: 2014-06-21 21:17:06
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 20 czerwca 2014 19:50:58 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > klej polimerowy, litrem powinieneďż˝ to oblecieďż˝

    Nie slyszales o klejach do wykladzin PCV ?