  • 1. Data: 2011-04-16 18:49:41
    Temat: narośl na korzeniu
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    Kupiłam dziś sadzonkę gruszy azjatyckiej. Już ją miałęm posadzić, gdy
    zauważyłem na szyjce korzeniowej żółtawą narośl. Ma kształt pierścienia
    wielkości mniej więcej złotówki i jest miększa od otaczającej tkanki
    (można wbić w nią paznokcia
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d3a28f56503d7d5
    .html

    Czy jest to jakaś choroba (np. guzowatość korzeni ?), czy też jest to
    niegroźne?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2011-04-16 18:55:05
    Temat: Re: narośl na korzeniu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:49:41 +0200, cyklista napisał(a):

> [...]
    > zauważyłem na szyjce korzeniowej żółtawą narośl. Ma kształt pierścienia
    > wielkości mniej więcej złotówki i jest miększa od otaczającej tkanki

    Noża też? A sekatora?
    :-/

  • 3. Data: 2011-04-16 18:58:38
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 16.04.2011 20:55, Ikselka pisze:

    > Noża też? A sekatora?
    > :-/

    A tak bardziej do rzeczy?

  • 4. Data: 2011-04-16 18:59:09
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-04-16 20:55, Ikselka pisze:

    > Noża też? A sekatora?
    > :-/

    Z chęcią scedowałabym na Ciebie pracę u podstaw na niwie
    poprawnościowej, ale robisz to tak, że nie wiadomo o o chodzi.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 5. Data: 2011-04-16 19:03:58
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 16.04.2011 20:59, Aicha pisze:

    > Z chęcią scedowałabym na Ciebie pracę u podstaw na niwie
    > poprawnościowej, ale robisz to tak, że nie wiadomo o o chodzi.

    No dobra. Paznokieć można wbić! Pac.

  • 6. Data: 2011-04-16 19:43:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 20:59:09 +0200, Aicha napisał(a):

    > Z chęcią scedowałabym na Ciebie pracę u podstaw na niwie
    > poprawnościowej, ale robisz to tak, że nie wiadomo o o chodzi.

    O torta.

  • 7. Data: 2011-04-16 19:43:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:03:58 +0200, cyklista napisał(a):

    > No dobra. Paznokieć można wbić! Pac.

    No widzisz, a Aicha nie wie, o co chodzi :-)

  • 8. Data: 2011-04-16 21:09:39
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-04-16 21:43, Ikselka pisze:

    > No widzisz, a Aicha nie wie, o co chodzi :-)

    Jakbym nie wiedziała, to bym nie pisała o niwie, pani wszechwiedząca. I
    EOT - idę uprawiać swój wirtualny ogródek.

  • 9. Data: 2011-04-16 21:10:21
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    > O torta.

    Masz? Dawaj! ;)