  • 1. Data: 2013-09-01 15:38:02
    Temat: niwelator laserowy - nie za drogi..
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam, może ktoś polecić jakiś sensowny niwelator laserowy w cenie
    powiedzmy około 500zł, idzie coś w tej cenie znaleźć?
    Powiedzmy taki bosh pll 360.. podobno na zewnątrz, za dnia, szału nie ma
    - ma ktoś z Was taką zabawkę i mógłby potwierdzić?

    Do zrobienia z jego pomocą będzie wybudowanie domu, potem może się
    przydać do wieszania obrazków..
    Zależy mi na urządzeniu, które może obsługiwać jedna osoba, więc
    niwelatory optyczne raczej odpadają.
    Samo poziomowanie jest cechą bardzo wskazaną, ale ważniejszy dla mnie
    byłby dobry, mocny laser.
    Polecicie coś?

  • 2. Data: 2013-09-01 16:43:48
    Temat: Re: niwelator laserowy - nie za drogi..
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 1 września 2013 15:38:02 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:
> [...]
    >
    > niwelatory optyczne raczej odpadają.
    >
    > Samo poziomowanie jest cechą bardzo wskazaną, ale ważniejszy dla mnie

    Szukaj obrotowej używki dobrej firmy (choćby Spectra) z pilotem/czujnikiem promienia.
    Będziesz mógł wtedy wykonać samodzielnie szybki pomiar nie tylko ścian. Podana kwota
    może być jednak zbyt mała.

  • 3. Data: 2013-09-01 17:55:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Szukaj obrotowej używki dobrej firmy (choćby Spectra) z
    > pilotem/czujnikiem promienia. Będziesz mógł wtedy wykonać
    > samodzielnie szybki pomiar nie tylko ścian. Podana kwota może być
    > jednak zbyt mała.

    zrobiłem dokłądnie tak... kupiłem używany niwelator laserowy z odbiornikiem
    za ok 1500 zlotych po budowie sprzedałem go za 1300 :)