  • 1. Data: 2010-08-13 15:02:47
    Temat: nowy wjazd na posesje
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Czy ktos z Was wie jaka jest procedura utworzenia nowego wjazdu na posesje ?

    Mam posesje 100 metrow na jednej z ulic. Teraz chce tam utworzyc nowy wjazd
    (jeden juz jest od drugiej strony).

    Jaka jest na to procedura? Wystarczy zgloszenie z rysunkiem ?

    Icek

  • 2. Data: 2010-08-13 16:57:44
    Temat: Re: nowy wjazd na posesje
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Jaka jest na to procedura? Wystarczy zgloszenie z rysunkiem ?

    Wszystko zalezy od tego, co to jest za ulica i komu podlega. Od absolutnego
    braku porblemu i "wystarczy zgłoszenie" począwszy, na całkowitej
    niemożliwości załatwienia sprawy skończywszy, a czytałem nie tak dawno o
    przypadku, kiedy i do istniejącego zjazdu się jakiś baran przypieprzył, że
    jakoby niezgodnie z przepisami ustanowiony.

    J.

  • 3. Data: 2010-08-13 17:53:58
    Od: M <M...@o...pl>

    Icek pisze:
> [...]
    > (jeden juz jest od drugiej strony).
    >
    > Jaka jest na to procedura? Wystarczy zgloszenie z rysunkiem ?

    Przede wszystkim nie wjazd a zjazd. Chcesz załatwić zjazd na drogę,
    która ma właściciela - ustal w gminie, kto jest jej właścicielem (gmina,
    powiat, województwo), potem wystąp o pozwolenie na zjazd, jak będziesz
    miał pozwolenie, to zgłaszasz w powiecie, czekasz 30 dni i wstawiasz bramę.
    M.