  • 1. Data: 2011-08-29 15:29:37
    Temat: ocieplenie dachu i ścian
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Witam,
    właśnie jestem na etapie budowy więźby,
    dom będzie kryty dachówką betonową,
    poddasze planuje ocieplać wełną 30cm a na ściany planuje 20cm stryropianu

    a teraz do rzeczy:)

    bardzo proszę o informację jak powinno być wykonane ocieplenie
    dachu oraz ścian a w szczególności na styku dachu ze ścianą
    wiem, że ktoś kiedyś chwalił się zdjęciami przykładowymi
    (był to przykład jak nie należy robic:) )

    bardzo proszę o pomoc, jeśli nie fotograficzną to opisową jak to
    wykonać dobrze, mam ekipe która buduje ale
    sam wolałbym wiedzieć jak to ma być zrobione i dopilnować tego osobiście

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-08-29 19:13:31
    Temat: Re: ocieplenie dachu i ścian
    Od: "KS" <o...@o...pl>

> [...]
    > wykonać dobrze, mam ekipe która buduje ale
    > sam wolałbym wiedzieć jak to ma być zrobione i dopilnować tego osobiście

    Na etapie murowania ważne jest aby ściana szczytowa nie stykała się z
    powierzchnią
    folii dachowej czy tam deskowania w zależności od tego jak będziesz robił.
    Tyle radzą grupowi fachowcy, i mnie to przekonuje.
    Ja ze ściana szczytową doszedłem do dolnej płaszczyzny krokwi.

    K.S.

  • 3. Data: 2011-08-30 23:58:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
    > Witam,

    zrób foty

  • 4. Data: 2011-09-01 14:44:47
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    właśnie zrobiłem fotki,

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2011-09-01 15:12:38
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-09-01 16:44, Wasyl pisze:
    > właśnie zrobiłem fotki,
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew

    Fajny pomysł z tym dwupoziomowym garażem ;)

    Marek

  • 6. Data: 2011-09-01 16:56:55
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-09-01 16:44, Wasyl pisze:
    > właśnie zrobiłem fotki,
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew

    A tego to lepiej niech Kiki nie widzi:
    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew#564740
    0980535941586

    Jeśli chcesz dobrze izolować dach to przede wszystkim te szczyty trzeba
    przyciąć do dolnej krawędzi krokwi, co najmniej!

    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-09-01 23:10:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e5fb8fe$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz dobrze izolować dach to przede wszystkim te szczyty trzeba
    > przyciąć do dolnej krawędzi krokwi, co najmniej!

    No i następni zrobieni w balona z przyszłym ociepleniem :-)
    Rano na trzeźwy umysł zerknę w te foty

  • 8. Data: 2011-09-01 23:12:19
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e5fb8fe$1@news.home.net.pl...

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew#564740
    0781878093362

    I schody trzeba rozebrać. Całą tą ścianę w garażu pokryje wilgoć i grzyb.
    Amit tak miał.

  • 9. Data: 2011-09-01 23:15:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e5fb8fe$1@news.home.net.pl...

    Kominy poprzemarzają.

    Trzeba to zatrzymać na 2 tygodnie i wziąć się do remontu zanim dach zaczną
    kryć.

  • 10. Data: 2011-09-01 23:21:56
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e5fb8fe$1@news.home.net.pl...

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowice?authkey=Gv1sRgCJCZtYmhtsXTew#564740
    1028500869202

    Ten szczyt za wysoko i nie powinien dotykać do więźby bo popęka ta cała
    ścianka,

    Trzeba wszystko to poobcinać tak na 5cm poniżej krokwii.Oczywiście można
    wypełnić zaprawą żeby nie wiało porothermem ale obciąć należy.
    Rób stop i popraw schodzy i ściany szczytowe, wszystkie i zewnętrzne i od
    działówek.
    Widziałem tam gdzieś, że belki opierają się na ścianach działowych. czy aby
    ekipa wie co robi, bo ściana zacznie poziomo pękać.