    From: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: ocieplenie poddasza - kilka pytań
    Date: Fri, 14 Aug 2009 01:44:00 +0200

    Witam

    Jest sobie dom murowany z pustaka ceramicznego, kryty gontem. no i jest
    sobie pomieszczenie ze skosem, tzn goły dach. no i teoria jest prosta:
    -łaty (istniejące)
    -przerwa ok 2cm
    -folia paroprzep
    -pionowe pasy wełny mineralnej 15cm miedzy krokwiami
    -poziome pasy 5cm wełny
    -folia szczelna
    -wykonczenie (jeszcze nie wiem, drewno albo GK)

    tylko problem pojawia się w tym że dachu rozbierac na razie nie chcę, bo
    dach jeszcze pare lat wytrzyma wiec folia przep nie będzie z wierzchu
    krokwi, tylko między nimi. no i tutaj pytania:
    -dawać folię od/do krokwi czy ciągnąć ciągłe pasy owijając krokwie od spodu?
    -jak połaczyć najsensowniej tą folię z murem ? przykleić jakoś czy zatopić w
    zaprawie koniec?