  • 1. Data: 2013-06-03 21:18:04
    Temat: ogrodek do przerobienia
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Hej,

    jest sobie działka 21a z domkem letniskowym

    Przyblizony projekt:
    http://imageshack.us/a/img7/869/beznazwy2kopia4.jpg

    Wiekszość drzew i krzewów nasadzone bez pomyślunku... (na 2,3 długośći jest
    zagęszczenie gdyż do zeszłego roku tam przebiegała granica działki). Teraz
    chcielibysmy coś z tym zrobić by wyglądało jak ogród a nie jak boisko z
    pojedyńczymi nasadzeniami. Oczywiści nie chciałbym w miare możliwości nic
    przesadzać - nie przejdzie np przesadzenie krzków pigwy bo ojciec by sie
    załamał jakby nie było owoców na nalewke:-) Podobnie z drzewami owocowymi -
    choć na części do zmiany jest chyba tylko jabłonka.
    "Fali" wzdłuż płotu tez nie chciałbym likwidować - podoba mi sie:-) Jest tam
    nasadzonych masa kolorowych krzeszków itp.

    Te wszystki mniejsze kropki to różnego rodzaju świerki, sosny i jałowce
    nasadzone w tamtym roku.... - raczej można to przesadzić:-)

    Pomysłem jest zrobienie czegoś ala "języków" zachodzących na te 5 sosen od
    góry oraz od dołu za/przed brzozkami bliżej prawej strony. Choć wygląda to
    dziwnie...
    http://imageshack.us/a/img826/4509/beznazwy2kopia3.j
    pg

    Jakieś oczka wodne itp odpadają z racji pobytów weekendowych - choć
    podobałby mi się staw;-)
    Macie jakieś sugeste, jak byście to zagospodarowali?
    Moge wrzucic normalne zdjęcia;-)
    Jakiś fajny programik do wizualizacji macie?

    ---
    uciu

  • 2. Data: 2013-06-03 23:32:47
    Temat: Re: ogrodek do przerobienia
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 21:18:04 +0200, uciu napisał(a):

    > Macie jakieś sugeste, jak byście to zagospodarowali?
    > Moge wrzucic normalne zdjęcia;-)
    > Jakiś fajny programik do wizualizacji macie?

    Mamy. Sugestie i programik. Bierzemy od 2000 złotych za projekt.
    :-)
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 3. Data: 2013-06-04 10:28:09
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Mamy. Sugestie i programik. Bierzemy od 2000 złotych za projekt.
    > :-)

    nie chce gotowego projektu:-) są firmy, które mogą to zrobić.
    Jak chce mieć tą satysfakcje i zrobić jak najwiecej sam - tym bardziej ze
    taka robota sprawia mi przyjemnośc:-)
    Przydałyby się tylko sugestie, jakies nakierunkowanie - może ma tu ktoś
    doświadczenie i sie podzieli, doradzi coś:-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8408 (20130603) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 4. Data: 2013-06-04 15:19:22
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 04.06.2013 10:28, uciu wrote:

> [...]
    > Przydałyby się tylko sugestie, jakies nakierunkowanie - może ma tu ktoś
    > doświadczenie i sie podzieli, doradzi coś:-)

    Do aranzancji, symulacji wzrostu roslin, wymiarowania stosowalem
    Realtime Landscaping Architect 2. Program niedarmowy, ale jak wiesz
    gdzie szukac to bez problemu do zdobycia.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-06-04 17:35:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Jun 2013 10:28:09 +0200, uciu napisał(a):

> [...]
    > Przydałyby się tylko sugestie, jakies nakierunkowanie - może ma tu ktoś
    > doświadczenie i sie podzieli, doradzi coś:-)

    Chciałam Ci tylko dać do zrozumienia, że tych "cosiów" masz za dużo, aby
    było możliwe objęcie ich jakąś radą czy kierunkującą sugestią... To wymaga
    KONCEPCJI - a koncepcja to już projekt.

  • 6. Data: 2013-06-05 08:22:22
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Chciałam Ci tylko dać do zrozumienia, że tych "cosiów" masz za dużo, aby
    > było możliwe objęcie ich jakąś radą czy kierunkującą sugestią... To wymaga
    > KONCEPCJI - a koncepcja to już projekt.

    a tam, a tam:-)

    Koncepcja jest taka by z boiska z pojedyńczymi, praktycznie
    losowymi...nasadzeniami zrobić coś co dałoby wiekszą przestrzeń - powiedzmy
    było bardziej 3D:-) Stąd pomysł na te, nazwijmy to "języki" zachodzące do
    połowy działki. No ale zobaczymy - ułoże z kostki zarysy i zobaczymy jak się
    to bedzie widziało:-)

    Na prawej stronie - ta z brzózkami - jest od zachodu (są tam same pola i
    stawy) ma być zasadzony żywopłot.
    Najlepiej jakby to było wiąz pospolity - musi stworzyć zasłone od silnych
    wiatrów.

    Teraz chyba już nie ma sesnsu sadzić bo zaczeła się wegetacja - poczekac do
    jesieni?
    Czym innym zainteresować się na żywopłot - by urosło szybciej na 3m niz wiaz
    w 10 lat?
    Tuje odpadają bo już dość cmentarnych roślin tam rosnie:-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8412 (20130604) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 7. Data: 2013-06-05 09:30:07
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > w 10 lat?
    > Tuje odpadają bo już dość cmentarnych roślin tam rosnie:-)

    Jesli ma byc szybko i do tego ladnie to proponowalbym wierzby
    babilonskie/mandzurskie. W kilka lat stana sie kilkumetrowymi drzewami.
    Maja dodatkowa zalete, ze nie rosna wysokie. Docelowo osiagaja okolo 5m.
    Czasem mozesz je przyciac wg uznania.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z