  • 1. Data: 2011-11-07 23:39:50
    Temat: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Dzięki niestrudzonej i oczywiscie całkowicie bezinteresownej pracy rządu
    naszego pracowitego premiera Tuska, którego tak ciężką prace obserwować
    możemy np. w ostatnim miesiącu Polska w w tegorocznym rankingu Doing
    Business (DB) Banku Światowego zajęła jakże zaszczytne 160 miejsce (wśród
    183 badanych krajów) pod kątem utworzonych ułatwień w rozpoczęciu i
    prowadzeniu inwestycji budowlanych.
    To, że wyprzedziły nas takie słynne potencje jak np. Tonga, Micronezja,
    Kenya, Swaziland, Etiopia, Kirgistan, Laos, Kamerun, Sri Lanka, Mongolia,
    Dzibuti, Zambia, Lesotho czy Burundii nie powinno nas martwić, bo to wszak
    mocarstwa!!;-) No i nie martwi (w kazdym razie media ani mru, mru), pewno
    dlatego, ze przede wszystkim test0jace wyżej od nas państwa nie mają u steru
    władzy takich geniuszy, jak ci, którzy sa u nas którzy u nas do tej sytuacji
    doprowadzili..
    W kazdym razie nasze lemingi sa zachwycone i o takie głupstwa , jak powyższe
    nie dbają,- najważniejsza sprawa dla Polski wg nich i mediów to Ziobro i
    Kurski versus Kaczor
    ;-))

    Także inne klasyfikacje, np przychylnośc systemu podatkowego,- jakże
    zaszczytne 128 miejsce -patrz:
    http://www.doingbusiness.org/rankings

  • 2. Data: 2011-11-08 06:52:06
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki niestrudzonej i oczywiscie całkowicie bezinteresownej pracy rządu
    > naszego pracowitego premiera Tuska, którego tak ciężką prace obserwować

    kaczor mial 2 lata zeby to zmienic, brata mial jako prezia wwa, zmienil cos?
    zajal sie ogrzewaniem w autobusach i dokarmianiem kotow. Niestety nikogo z
    tych panow nie obchodzi nic, niedola zwyklych ludzi , ktorzy prowadza
    jakakolwiek inicjatywe i utrzymuja to panstwo. Czytales program pis ? Ja tak
    i bylo faktycznie o zmianie w wz, zeby mapy nie donosic jak ma taka juz
    urzad... rewolucja.

    st.

  • 3. Data: 2011-11-08 07:15:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2011 07:52, stabillo pisze:
> [...]
    > i bylo faktycznie o zmianie w wz, zeby mapy nie donosic jak ma taka juz

    Musisz karmić tego ubeckiego trolla?

    Zwłaszcza, że w temacie zupełnie niezgodnym z grupą?

  • 4. Data: 2011-11-08 07:56:05
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Ale ogólnie jest taka prawda że rząd z prezydentem i koalicjantami naprawdę
    mało robi dla zwykłych obywateli
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-11-08 08:49:43
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ogólnie jest taka prawda że rząd z prezydentem i koalicjantami
    > naprawdę mało robi dla zwykłych obywateli

    eeee, niemożliwe, przecież naród by tuska drugi raz nie poparł. A przecież
    poparł - naród głupi lub tusk jest dobry pan.

    b.

  • 6. Data: 2011-11-08 09:00:26
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 8 Lis, 07:52, "stabillo" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
    > i bylo faktycznie o zmianie w wz, zeby mapy nie donosic jak ma taka juz

    A widzisz gdzieś baranie w pierwszym poście peany na cześć Kaczora?
    Czemu niektórym wszystko kojarzy się z pisem ?!

  • 7. Data: 2011-11-08 09:06:58
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > eeee, niemożliwe, przecież naród by tuska drugi raz nie poparł. A przecież
    > poparł - naród głupi lub tusk jest dobry pan.

    Tylko 20% uprawnionych do głosowania obywateli poparło herrtuska. Drugie 20%
    głosowało na innych tusków a 60% siedziało w domu nie znajdując na listach
    ani jednego tuska który mógłby ich reprezentować w sejmie.

    Marek

  • 8. Data: 2011-11-08 09:09:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2011 09:49, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > eeee, niemożliwe, przecież naród by tuska drugi raz nie poparł. A przecież
    > poparł - naród głupi lub tusk jest dobry pan.

    Primo: po raz drugi przypominam, że to NTG!
    Secundo: a weź wybierz - tyfus czy cholerę...
    Tertio: jaki rząd (w jakim kraju i kiedy) zrobił na prawdę dużo dla
    zwykłych obywateli - i nie zrobił tego "na kredyt", którego spłacanie
    potem ostro zabolało?

  • 9. Data: 2011-11-08 09:16:42
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Primo: po raz drugi przypominam, że to NTG!

    Racja !
> [...]

    > Tertio: jaki rząd (w jakim kraju i kiedy) zrobił na prawdę dużo dla
    > zwykłych obywateli - i nie zrobił tego "na kredyt", którego spłacanie

    Rząd Rakowskiego

    pozdrawiam
    rafał

  • 10. Data: 2011-11-08 09:19:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Primo: po raz drugi przypominam, że to NTG!

    Mas jakąś manie wyjeżdżania z tym "NTG"
    A sam się wypowiadasz w temacie pomimo NTG

    -- Pozdrawiam

    Kris