  • 1. Data: 2011-04-16 14:57:05
    Temat: ogrzewanie podlogowe materialy polecane
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Prosze o praktyczne info z czego robiliscie gl. ogrzewanie podlogowe i
    jakie opinie:

    piec kondensacyjny:

    rurki zalane w posadzce:

    zlaczki:

    pompy:

    inne:

    mam m2 i koszt byl:

    Dziekuje

  • 2. Data: 2011-04-18 08:33:38
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe materialy polecane
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-16 16:57, bulba008 pisze:
    > Prosze o praktyczne info z czego robiliscie gl. ogrzewanie podlogowe i
    > jakie opinie:

    Jest spory wątek traktujący o zaletach i wadach poczytaj

    > piec kondensacyjny:

    urlich - kompresor 21 KW

    piec ok, serwis nie polecam :)

    > rurki zalane w posadzce:

    Aluplex - chyba tak się to nazywa - działa bez zarzutu

    > zlaczki:

    ? - sama podłogówka nie była łączona rury od mieszacza do powrotu bez
    łączenia. Woda była łączona na zacisk.

    > pompy:

    Tego na wet nie pamiętam

    > inne:

    prócz podłogówki mam grzejniki - ale już wiem, że popełniłem błąd bo
    mogłem cały parter podłogówką ogrzewać co do poddasza tylko koszty miały
    by znaczenie

    > mam m2 i koszt byl:

    680m3, a m2 tylko 200 z kawałkiem - co się tak wszyscy uparli na te m2
    Koszty to co pamiętam: pieca 4300, kominek (z płaszczem) 5000 + osprzęt
    2500, solary 6000,... całość z grzejnikami, głowicami, wodą,...
    Wszystko wyszło mnie prawie 50 tys.

    > Dziekuje

    Proszę

  • 3. Data: 2011-04-18 11:27:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bulba008 wrote:
    > Prosze o praktyczne info z czego robiliscie gl. ogrzewanie podlogowe i
    > jakie opinie:
    >
    > piec kondensacyjny:

    pompa ciepła powietrze woda Altherma by Daikin

    > rurki zalane w posadzce:

    Purmo, AL Pe

    > zlaczki:

    Purmo