  • 1. Data: 2010-05-20 08:18:55
    Temat: okna tarasowe przesuwne
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Witam czy ktoś ma namiary firmę robiącą okna tarasowe przesuwne ale
    wysokie przynajmniej na 2,5 m ważna jest wysokość - znalazłem firmy
    robiące okna np. Oknoplast ale max 2,3 m

    I kolejna rzecz czy są takie okan które otwierają się na ścianę.
    Nie wiem, czy zrozumiale piszę - chodzi o to, że otwór w ścianie ma 2,5
    m i chciałbym aby przesuwać je na boczne ściany.

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-05-20 10:11:56
    Temat: Re: okna tarasowe przesuwne
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie wiem, czy zrozumiale piszę - chodzi o to, że otwór w ścianie ma 2,5 m
    > i chciałbym aby przesuwać je na boczne ściany.

    Jezierski

  • 3. Data: 2010-05-20 16:31:23
    Od: putek <p...@p...onet.pl>

    Spróbuj w MS, wymiarowałem ostatnio tarasowe i są dość elastyczni

    pozdrawiam