  • 1. Data: 2009-06-13 06:19:05
    Temat: okno dachowe ochrona przed słońcem.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli ktoś montuje okna dachowe to polecam gorąco odrazu zamówić markizę
    zewnętrzną:)

    problem nagrzewającego się pomieszczenia znika.

  • 2. Data: 2009-06-13 08:16:01
    Temat: Re: okno dachowe ochrona przed słońcem.
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Jeśli ktoś montuje okna dachowe to polecam gorąco odrazu zamówić markizę
    > zewnętrzną:)
    > problem nagrzewającego się pomieszczenia znika.

    Mam w zwiazku z tym pytanie - czy takie markizy, oraz nawiewniki w (na)
    oknach mozna spokojnie zamontowac juz po montarzu okna, czy nalezy o tym
    pomyslec przed zamontowaniem okna? Chodzi mi o to czy montarz takich
    udogodnien w "gotowym" oknie powoduje jakies problemy/utrudnienia?

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 3. Data: 2009-06-13 09:10:42
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    sorry za montarz :-)...
    jbr.

  • 4. Data: 2009-06-13 10:47:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Bronowski wrote:

> [...]
    > nalezy o tym pomyslec przed zamontowaniem okna? Chodzi mi o to czy
    > montarz takich udogodnien w "gotowym" oknie powoduje jakies

    nawiewnik jest częścią okna, w fakro chyba standard.

    markizę można zamontować później, zamówiłem w sklepie fakro za dwa dni
    przyjechał kurier z paczką. Trudność montażu na poziomie łamagi :)

  • 5. Data: 2009-06-13 11:09:17
    Od: "pit" <anty******@onet.eu>

    > nawiewnik jest częścią okna, w fakro chyba standard.
    >
    > markizę można zamontować później, zamówiłem w sklepie fakro za dwa dni
    > przyjechał kurier z paczką. Trudność montażu na poziomie łamagi :)

    Oj w Fakro to chyba nie jest standard (nawiewnik), prędzej chyba w veluxie.

  • 6. Data: 2009-06-13 12:31:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]

    U mnie w Fakro były w standardzie.

    Kris

  • 7. Data: 2009-06-13 13:13:27
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomości

    > Oj w Fakro to chyba nie jest standard (nawiewnik), prędzej chyba w
    > veluxie.
    W 2005 był ;-)
    Ale co ostatnio zaobserwowałem - w nowszych okna jest jakiś węższy ?

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2009-06-13 14:25:11
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > U mnie w Fakro były w standardzie.

    Generalnie nie istotne czy powinien byc w standardzie, czy nie. Pytam o to,
    czy jak go nie na w zamontowanym oknie, to czy da sie go latwo tam
    zamotowac, czy jest to trudne/niemozliwe?

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 9. Data: 2009-06-13 14:31:51
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > W 2005 był ;-)
    > Ale co ostatnio zaobserwowałem - w nowszych okna jest jakiś węższy ?

    Nie powinien być w standardzie tylko jako opcja, może nie wszyscy chcą go
    miec?

    --
    Mariusz

  • 10. Data: 2009-06-13 15:59:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie nie istotne czy powinien byc w standardzie, czy nie. Pytam o
    > to, czy jak go nie na w zamontowanym oknie, to czy da sie go latwo tam
    > zamotowac, czy jest to trudne/niemozliwe?

    Przyjrzałem sie ę jak to wygląda u mnie w oknach.
    Wydaje mi sie ze samodzielny montaz takiego nawiewnika jak jest fabryczny
    będzie trudną sprawą.
    Ale popytaj u producenta moze maja jakies patenty

    Kris