  • 1. Data: 2013-02-11 20:23:05
    Temat: osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Kilka dni temu przesadziłem do większych doniczek
    i ustawiłem na oknie w mieszkaniu kilka sadzonek szczypioru
    Allium schoenoprasuma
    Codziennie na frontpage http://facebook.com/trawki
    wklejam zdjęcie dziennych przyrostów jednej z sadzonek.
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.50161044987
    7468.111895.117538778284639&type=3
    a to pędzenie nazwałem i relacjonuję jako I Wiosenny Parapetowy Grand
    Prix Szczypioru
    :)))
    Do ubiegłego tygodnia było jak w porządnym wyścigu:
    dynamiczna akcja, lider (Szurkowski) wraz grupa uciekająca, goniący
    peleton, który wchłonął grupę uciekającą oraz pojawił się nowy lider Lang.
    Dzisiaj pojawił się problem z interpretacją przyrostów
    http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/547703
    _504300132941833_134130436_n.jpg

    Przez niedzielę jednak jeden szczypiorek urósł ponad 30mm i wysforował
    sie przed aktualnego lidera ale mam wątpliwości czy jest to nowy lider
    Szozda czy też Szurkowski na "nowym rowerze" bo są to źdźbła
    wyrastające z tej samej cebulki
    :)))
    Proszę o Wasze sugestie w tej sprawie
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/
    http://facebook.com/trawki

  • 2. Data: 2013-02-11 20:56:59
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" ma small problem:

> [...]
    > przed aktualnego lidera ale mam wątpliwości czy jest to nowy lider Szozda
    > czy też Szurkowski na "nowym rowerze" bo są to źdźbła wyrastające z tej

    Ja bym tu widział raczej Lance'a Amstronga. Nie pozostaje nic innego jak
    zdyskwalifikować dziada za doping;-(

    zdroofka Johnny

    http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
    sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?q=palnik

  • 3. Data: 2013-02-11 22:17:01
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2013-02-11 20:56, Johnny pisze:
    > Użytkownik "Tadeusz Smal" ma small problem:

    > Ja bym tu widział raczej Lance'a Amstronga. Nie pozostaje nic innego
    > jak zdyskwalifikować dziada za doping;-(

    :)
    Mówią ,że wszyscy biorą a Lance był tylko zbyt pazerny
    i wygrał o jeden czy dwa wyścigi za dużo
    :)
    U mnie był to nie tyle doping co pewien zabieg
    coś w rodzaju odnowy biologicznej tzn po przyniesieniu do domu
    doniczkę, którą codziennie fotografuje wstawiłem na nieco ponad 2
    godziny do cieplej wody.
    Zabieg ten sprawił,że szczypiorki w tej donicy prędzej zaczęły rosnąć i
    nadal są o jakieś 2-3 cm wyższe niż w pozostałych

    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405636
    _502671816437998_1667059443_n.jpg
    :)
    Za parę dni wszystkie źdźbła skończą w jajecznicy rozpoczynając
    jednocześnie kolejną edycję.
    Bardzo jestem ciekaw czy ta cebulka Szurkowski znowu będzie najszybciej
    rosnącą ?
    :)
    Swoją droga jednak dzienny przyrost 30mm czyli 2 razy więcej niż inne
    budzi pewne podejrzenia.
    :))
    --
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://facebook.com/trawki

  • 4. Data: 2013-02-12 00:05:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tadeusz Smal napisał:

    > Swoją droga jednak dzienny przyrost 30mm czyli 2 razy
    > więcej niż inne budzi pewne podejrzenia.

    O to, że ktoś przy tym manipulował z genami od bambusa?

    Jarek

    --
    I tak stali przez chwilę nad ladą
    Ona z twarzą jak seler pobladłą