  • 1. Data: 2013-02-10 18:35:28
    Temat: Pszczoły mi w domu latają.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Wybudziły się pszczoły. Nie wiem skąd się biorą w domu. Już trzy są.
    Łapać i wynieść do garażu zimnego?

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-13 15:47:18
    Temat: Re: Pszczo?y mi w domu lataj?.
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-02-10 18:35, 4CX250 pisze:
    > Wybudzi?y si? pszczo?y. Nie wiem sk?d si? bior? w domu. Ju? trzy s?.
    > ?apa? i wynie?? do gara?u zimnego?
    >
    > Marek

    a rozróżniasz pszczoły od os?
    Jeśli to pszczoły to musi byc w domu gniazdo a bywa spore
    Może gdzieś są obok czegoś co od kilku dni dopiero jest grzane?

    --
    sjs

  • 3. Data: 2013-02-13 19:05:54
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a rozróżniasz pszczoły od os?

    No bez przesady.

    > Jeśli to pszczoły to musi byc w domu gniazdo a bywa spore
    > Może gdzieś są obok czegoś co od kilku dni dopiero jest grzane?

    Już znalazłem lokalizację i dowiedziałem się nawet od pszczelarza skąd się
    tam wzięły.
    Podejrzewa że się wyroiły.

    Marek

  • 4. Data: 2013-02-13 23:38:43
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-02-13 19:05, 4CX250 pisze:
    > U?ytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No bez przesady.

    > Ju? znalaz?em lokalizacj? i dowiedzia?em si? nawet od pszczelarza sk?d si?
    > tam wzi?y.
    > Podejrzewa ?e si? wyroi?y.
    >

    > Marek

    do 1 kwietnia to jeszcze daleko

    --
    sjs

  • 5. Data: 2013-02-16 22:33:58
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > do 1 kwietnia to jeszcze daleko

    Przecież wiadomo że nie w zimie. Teraz się tylko obudziły.