  • 1. Data: 2009-03-02 09:19:36
    Temat: ozdobne belki sosnowe - jak wykończyć ? - propozycje , opinie
    Od: "endriu" <m...@w...pl>

    Witam

    Kupiłem lazur orzech włoski i testowałem na próbkach, niestety na 2 belkach
    sosnowych jest duża różnica, wyszło też za ciemno

    Pomyślałem, że najlepiej byłoby po prostu wzmocnić czymś kolor naturalnej
    sosny

    Czym to zrobić, jakie warstwy ? Mogę prosić o jakieś rady ?

    pozdr

    Marek

  • 2. Data: 2009-03-02 11:25:21
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    Ja jestem ostatnio fanem wosków olejnych, więc może jakiś olejowosk
    koloryzujący?

    RobertP.

  • 3. Data: 2009-03-02 13:32:30
    Od: p...@i...pl

    > Pomyślałem, że najlepiej byłoby po prostu wzmocnić czymś kolor naturalnej
    > sosny

    olej bezbarwny, Wzmocni kolor a wlasciwie troche przyciemni i doda
    "glebi " ryusunkowi drewna

    krzychut

  • 4. Data: 2009-03-23 19:12:58
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    endriu wrote:
    > Pomy?la?em, ?e najlepiej by?oby po prostu wzmocniae czym? kolor naturalnej

    wlasnie pociągnęliśmy belki sosnowe (stare) olejem beckersa.
    w linku poniżej jest parę zdjęć, ostatnie pokazuje różnicę przed i po.
    http://www.bokomaru.com.pl/?p=306

    --
    bartek