    Date: Thu, 13 Aug 2015 12:08:18 +0200
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: paskudne owoce naktaryny

    Liczyłam na dorodne owoce nektaryny, a takie coś zbieram :-(
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/O
    woceNektarynyHarko
    Od początku owocowania, czyli od trzech la, takie plany pojawiają się na
    owocach.
    W tym roku robiłam więcej oprysków przeciw chorobom niż w zeszłym, ale
    zaprzestałam, gdy weszły w okres dojrzewania.
    Mimo to efekty jak na zdjęciu,
    Sporo owoców zwiędło. Te które dojrzewają są podjadane masowo przez
    biedronki.
    Uszkodzone zaczynają gnić.
    Wam udaje się doczekać dorodnych owoców nektaryn?

    Pozdrawiam Krycha.