  • 1. Data: 2010-11-03 08:43:00
    Temat: pasztet w maszynce do chleba?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    w sumie samo pieczenie ma
    jakiś przepisik, przyprawy

  • 2. Data: 2010-11-03 09:13:51
    Temat: Re: pasztet w maszynce do chleba?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > w sumie samo pieczenie ma
    > jakiś przepisik, przyprawy

    Bana na Googlach dostałeś? Wyrazy współczucia dla użytkowników grup.

  • 3. Data: 2010-11-03 13:03:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Bana na Googlach dostałeś? Wyrazy współczucia dla użytkowników grup. >
    czyli da się? ma to sens w maszynce do pieczenia chleba?

    raczej piszą o piekarnikach
    a to chyba inne temperatury więc i czas pieczenia

  • 4. Data: 2010-11-03 13:12:37
    Od: Sinndba5 <n...@n...com.x>

    Wed, 3 Nov 2010 14:03:58 +0100, na pl.rec.dom, zlotowinfo napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > czyli da się? ma to sens w maszynce do pieczenia chleba?
    >
    > raczej piszą o piekarnikach
    > a to chyba inne temperatury więc i czas pieczenia

    Kup sobie lepiej pasztetową w miesnym, taniej wyjdzie i smaczniej, zamiast
    tutaj trolować na usnecie

  • 5. Data: 2010-11-03 13:18:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > czyli da się? ma to sens w maszynce do pieczenia chleba?
    >
    > raczej piszą o piekarnikach
    > a to chyba inne temperatury więc i czas pieczenia

    Mięsa piecze się w wyższych temperaturach niż chleb, więc istniejąca opcja
    brązowej skórki może dać za niską temperaturę.

  • 6. Data: 2010-11-03 19:53:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Mięsa piecze się w wyższych temperaturach niż chleb, więc istniejąca opcja
    > brązowej skórki może dać za niską temperaturę.
    no cóż szkoda, chciałem maksymalnie wykorzystac zakup
    pamiętam jak moja ciocia ś.p. takowy piekła całą formę
    tylko to w gazowym piecyku, niestety mam uszkodzony :/

  • 7. Data: 2010-11-03 23:33:08
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > pamiętam jak moja ciocia ś.p. takowy piekła całą formę
    > tylko to w gazowym piecyku, niestety mam uszkodzony :/

    Na opakowaniu gotowej mieszanki na chleb jest napisane że ok 200 stopni. To
    mniej więcej tyle ile potrzeba do upieczenia pasztetu. A nawet trochę więcej. To
    co chcesz zrobić może się udać. Jeśli piekę chleb w piekarniku ustawionym na
    prawie 5 a pasztet jak jest ustawiony na niecałe 4. Sam musisz spróbować.

  • 8. Data: 2010-11-04 01:03:10
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > pamiętam jak moja ciocia ś.p. takowy piekła całą formę
    > tylko to w gazowym piecyku, niestety mam uszkodzony :/

    Nie da się naprawić? Były (i są) jeszcze prodiże...
    http://www.nokaut.pl/prodize/prodiz-prumel-ppg-92.ht
    ml
    Są jeszcze minipiekarniki, z termoobiegiem, z rożnem - spokojnie na pasztet
    wystarczą.

  • 9. Data: 2010-11-04 07:35:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Nie da się naprawić? Były (i są) jeszcze prodiże...
    dwudziestolenia prawie, naprawiać szkoda
    znowóż póki działa nie kwapię się do wymiany

    kogutek sugeruje że może się udać
    przecież nie muszę formy aż do pełna

    > http://www.nokaut.pl/prodize/prodiz-prumel-ppg-92.ht
    ml
    > Są jeszcze minipiekarniki, z termoobiegiem, z rożnem - spokojnie na
    > pasztet wystarczą.

    kolejną machinę? no nie wiem w bloku ciasno się robi od tych wszystkich
    wynalazków ;p

  • 10. Data: 2010-11-04 07:36:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > na
    > prawie 5 a pasztet jak jest ustawiony na niecałe 4. Sam musisz spróbować.

    zatem pozostaje pytania: jak długo?