  • 1. Data: 2010-11-02 06:27:53
    Temat: Gdzie Mikrofala
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Gdzie projektujecie położenie kuchenki mikrofalowej w swojej kuchni? Chodzi mi o
    uwzględnienie jej w zabudowie. Czy tuż pod blatem, czy na dole pod szafką górną?
    Wyglądałoby, że lepiej wyżej, ale wtedy z szafek 30cm wystaje mikrofala ok 12-14
    cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co dać
    wtedy pod nią? A jak to u Was jest?

  • 2. Data: 2010-11-02 07:14:45
    Temat: Re: Gdzie Mikrofala
    Od: Robson <r...@...pl>

    Masz male badz planujesz miec dzieci?

  • 3. Data: 2010-11-02 07:29:11
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    > Masz male badz planujesz miec dzieci?

    Planuję meble do kuchni na wymiar i mam dzieci, ale już większe :)

  • 4. Data: 2010-11-02 08:57:55
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 12-14
    > cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co
    Ja mam piekarnik zabudowany na wysokosci 80cm i mikrofale nad piekarnikiem.

  • 5. Data: 2010-11-02 09:07:17
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    (...)
    > Ja mam piekarnik zabudowany na wysokosci 80cm i mikrofale nad piekarnikiem.

    No tak, rozumiem. Nad piekarnikiem będziemy mieć płytę elektryczną. Nie chcemy
    zabierać blatu, gdyż w tym aneksie nie ma go wiele, więc chyba lepiej schować tuż
    pod blat, niż żeby wystawała kilkanaście cm spod szafki górnej... Co o tym
    sądzisz?

  • 6. Data: 2010-11-02 10:40:35
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    > (...)
    >>

    > No tak, rozumiem. Nad piekarnikiem będziemy mieć płytę elektryczną.

    Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałes. Ja mam piekarnik zanbudowany w tzw
    słupku. Na dole są szuflady, nad nimi piekarnik(czyli dół piekarnika jest na
    wysokości 80cm więc szyba piekarnika na wysokości wzroku. Nad piekarnikiem
    jest mikrofala.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-11-02 11:59:40
    Od: Czarek <...@...pl>

    Maxi wrote:
> [...]
    > cm. Pod blatem jest do zagospodarowania aż 60 cm, więc zmieści się, ale co dać

    Sprawdź, czy przypadkiem w ofercie IKEI nie ma mikrofalówek na tyle
    płytkich, że można je bez problemu zabudować w szafce wiszącej... na
    przykład ta ma tylko 31,4 cm głębokości:

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00182566

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 8. Data: 2010-11-02 12:58:45
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Planuję meble do kuchni na wymiar i mam dzieci, ale już większe :)

    Gdy moje dzieci byly male kuchenka byla wysoko, nad lodowka.
    Pytanie, jak czesto korzystasz z kuchenki. Ja mam taka z grillem i
    crispem, wiec kreci sie dosyc czesto. Obecnie, bo zmianie mebli, jest
    pod szafka, bo tak wygodniej, schylac sie nie trzeba i widac co sie
    dzieje w srodku.

  • 9. Data: 2010-11-08 08:53:13
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kiedyś miałem na lodówce (oj wysoko było) teraz na wysokości twarzy i nadal jest
    trochę za wysoko (nie zawsze wygodnie się wkłada
    coś do kuchenki).
    Idealnie byłoby pod szafką wiszącą podwiesić.
    Na blacie kuchennym szkoda miejsca na kuchenkę mikrofalową, poza tym jeśli już to
    drzwiczki suwane do góry.

  • 10. Data: 2010-11-08 08:54:12
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To chyba na odwrót:
    Szafki wiszące z IKEA są najgłębsze na rynku (ze znanych mi).

    -----