  • 1. Data: 2010-10-31 10:50:41
    Temat: Piec kuchenny na węgiel i drewno
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Muszę kupić piec kuchenny.
    Blacha mieszcząca conajmniej dwa duże gary, albo więcej.
    Piekarnik.
    Bez wężownicy.
    Paliwo węgiel i drewno.
    Ważne żeby nadawał się do transportu w całości lub złożenia przez
    niefachowca.

    Na Allegro jest tego pełno, ale co polecacie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-10-31 12:16:48
    Temat: Re: Piec kuchenny na węgiel i drewno
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

> [...]
    > niefachowca.
    >
    > Na Allegro jest tego pełno, ale co polecacie?

    skoro jest pełno to na pewno masz juz swoje typy, może pokaż co wybrałeś, bo
    trudno wróżyć z fusów

  • 3. Data: 2010-10-31 16:58:40
    Od: mal <m...@g...com>

    On 31 Paź, 11:50, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Musz kupi piec kuchenny.

    Zachomikowałam prawie rok temu ogłoszenie na lokalnym (podkarpackim)
    portalu.
    Zapewne tam znajdziesz interesującą Cię kuchnię przenośną.
    Firma mieści się w Szówsku koło Jarosławia:

    e-mail :
    k...@g...com
    telefon :
    dom.16/732-39-22 kom. 600 323 517

    pozdr.

    mal

  • 4. Data: 2010-10-31 22:39:00
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > skoro jest pełno to na pewno masz juz swoje typy, może pokaż co wybrałeś,
    > bo trudno wróżyć z fusów

    Nie mam typów. Ogólnie widzę parę na pierwszy rzut oka dobrych pozycji w
    cenie od 1 do 3 tys. Nie wiem na co zwrócić uwagę. Piece będą używane w
    Afryce.

  • 5. Data: 2010-10-31 22:42:21
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    portalu.
    Zapewne tam znajdziesz interesującą Cię kuchnię przenośną.
    ===================

    Nie ma być przenośna, tylko normalna stacjonarna. Ma być do transportu
    zapakowana na statek/ciężarówkę i nadawać się do uruchomienia przez bosego
    analfabetę murzyna bez gaci, ani szkoły.

  • 6. Data: 2010-11-01 05:30:59
    Od: mal <m...@g...com>

    On 31 Paź, 23:42, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Nie ma być przenośna, tylko normalna stacjonarna. Ma być do transportu
    > zapakowana na statek/ciężarówkę i nadawać się do uruchomienia przez bosego
    > analfabetę murzyna bez gaci, ani szkoły.

    Napisz do producenta na podanego maila, a wyśle Ci zdjęcia produktów.
    Jest w czym wybierać.

    mal

  • 7. Data: 2010-11-01 10:29:36
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

> [...]
    > zapakowana na statek/ciężarówkę i nadawać się do uruchomienia przez bosego
    > analfabetę murzyna bez gaci, ani szkoły.

    To może wczuj się w rolę murzyna, tylko jednak ubierz sobie gacie i idź do
    najbliższego sklepu, będziesz miał łatwiej bo jak widać już nabyłeś
    umiejętność pisania :)

  • 8. Data: 2010-11-01 11:30:08
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-10-31 23:39, Jan Werbinski pisze:
    > Piece będą używane w
    > Afryce.

    ale gdzie?