  • 1. Data: 2012-08-17 15:23:23
    Temat: płożące roślinki i inne
    Od: " Adaxis" <a...@g...pl>

    Witam! B. proszę o radę jakie roślinki płożące lub inne np. krzewy można
    zastosować w miejscach gdzie mamy mniej wody i nie chce rosnąć trawa, tzn. pod
    balkonami, koło ścian, naroża przy chodnikach, itp -generalnie tam, gdzie
    problem z podlewaniem -gorszy dostęp. Gdzieś widziałem jałowiec płożący, byliny,
    kosinki, ale potrzebuję bardziej precyzyjnej rady. Z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2012-08-17 20:09:45
    Temat: Re: płożące roślinki i inne
    Od: skrybaogrodowy <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-17 15:23, Adaxis pisze:
> [...]
    > kosinki, ale potrzebuję bardziej precyzyjnej rady. Z góry dziękuję!

    Kurdybanek

    Pozdrawiam okrywowo
    skryba

  • 3. Data: 2012-08-18 13:19:38
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    http://www.finegardening.com/design/articles/coverin
    g-ground-with-creeping-plants.aspx?utm_source=email&
    utm_medium=eletter&utm_content=20120813-drip&utm_cam
    paign=fine-gardening-eletter

    Ania